cherry coke Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Hehehe...merker at jeg ikke er ung og sprek lenger! Var på fest på lørdag og hadde det utrolig moro! Drakk ikke så mye, men det ble sent. Var ikke i seng før 03 og stod opp igjen klokken 9. Super redusert på søndagen! Ikke dårlig, men sinnsykt trøtt. Problemet mitt er at jeg ikke får sove når jeg har vært på fest, så jeg tror jeg hadde vært ship shape om jeg hadde fått noen flere timer på øyet=) Før i "gamle dager" festet jeg oftere , men ble også veldig fyllesyk! Etter jeg fikk barn har jeg festet lite og er litt mer fornuftig når det gjelder konsumet... Er dere samme gamle eller merker dere alderen tynge?;-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Helt pyton,hehe Samme problem som deg. Sover dårlig og uansett når jeg legger meg våkner jeg før fugla dagen etter Derfor ikke ofte dagen derpå.hehe
Mille** Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Var også på fest på lørdag, var ikke i seng før 05.30, sovnet med det samme hodet traff puta, men våknet bare få timer etterpå. Var da sinnsykt kvalm, spydde som en gris (skikkelig svineinfluensa spør du meg) hele dagen. I dag begynner jeg å føle at det hele var verdt det. Sinnsykt bra fest!! Var vel ca 30 stk som alle tok den helt ut, og litt til, de 15 som ikke gjorde det hadde det sikkert kjempefint på søndag. Vi var mange som ikke hadde det så greit, jeg var vel på "la meg få dø"stadiet i går rundt kl 14-15-16. Så joda, alderen tynger! Ble forresten 32 år på lørdag. ;o)
*Rutletutt* Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Gratulerer med overstått, *Sina*, og velkommen etter:o) Jeg har aldri dårlige dager derpå....for jeg har ikke "dager";o) Orker ikke det drikke-styret lenger og ikke liker jeg alkoholholdige drikker godt nok til å klare å drikke meg brisen engang;o) Drikker rød-og hvitvin...men klarer bare et glass maks;o)
Mille** Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Takk for det. ) Er heldigvis ikke ofte jeg drikker sånn som på lørdag, ble litt revet med kan du si.....hehe....
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Gratulerer med dagen som var Sina:)) Her er det labert dagen-derpå. Men, nå har jeg lært meg å drikke masse vann\brus både under festen og før jeg legger meg. Det hjelper veldig! Men, sånn utpå mandag\tirsdag\onsdag engang begynner jeg vel å fungere normalt igjen 8:) Skjønner ikke hvordan jeg klarte tidligere, he he.
serin@ Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Etter jeg fikk barn som 21 åring har jeg det helt j***** dagen derpå...mer enn bare trøtt, kval, vondt i kroppen, hodet osv.. Gidder ikke drikke lenger om jeg ikke vet at det vil være verdt det for å si det sånn. Mer en 2 glass vin og jeg sliter big time!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå