Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for og få innvilget stønad til barnetilsyn?

 

Jeg kommer til å tjene ca 350.000 i året ca fra høsten av. Så lurer på om det er vits i og søke....?? Tusen takk for alle gode svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg skrev det nettopp i en annen tråd. Du kan tjene inntil 6G brutto(1G er ca 72 000 nå), før du ikke har rett på det lenger.

 

Så under 72 000 ganger 6 gir rett til stønad til barnepass:)

Skrevet

Må man ikke kvalifisere til å få overgangsstønad for å få stønad til barnetilsyn?

Skrevet

Jo, en må være aleneforsørger. Men en trenger ikke få overgangsstønad for å få stønad til barnepass.

 

Overgangsstønad varer kun i 3 år, men er en alene utover dette, så har en rett på stønad til barnepass til og med 4. klasse. Altså om en er alene fra barnet er født, så har en hele veien rett på stønad til barnepass til og med 4.klasse om en ellers er alene hele denne tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...