Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Har nettopp fått øynene opp for denne utrolige boka. Så nå måå jeg bare få kjøpt meg bok nr 2, New Moon. Fikk sett filmen her om dagen og. Gud å kjekke vampyrer! Men var moro å se han som spiller Edward da. Enda mer kjekk her enn han var i Harry Potter:P Det er en stund siden jeg har lest en bok jeg ikke klarte å legge fra meg. Spennede og romantisk på samme tid. Og jeg syntes de fikk fanget inn stemningen mellom Edward og Bella på en bra måte i filmen. Litt mer mystisk enn i boka:)
V.A.B Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Er ganske mange "unge" her inne, så vi er vel ikke de eneste:) Filmen liker jeg ikke, men bøkene er kjempeunderholdende 14tisskliss, helt perfekt på regnfulle sommerdager;)
Gjest eelis+guttespire Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Joda, artig fjortisskliss, som number1 her sier ;-) Jeg har lest alle bøkene, og syns Breaking Dawn er best. New Moon er helt elendig, sorry... Filmen må være noe av det verste jeg noen gang har sett, og FYFADER, han der som spiller Edward er så jævlig stygg at jeg bare ville sette fyr på DVD-spilleren! Æsj!
V.A.B Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 hehehe, som jeg skulle sagt det selv eelis:p jeg skal begynne på siste boka nå, er spent på den. New Moon var rævva ja...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg er twilight fan!! Har lest ferdig den 3 boka, formørkelsen nå i sommer. Den var mye bedre enn de to første, synes jeg da.. Og edward er bare så utrolig deilig!!! Men BARE på film.. i virkeligheten er han så stygg at jeg spyr:( Tror han egentlig bare er pen fordi i filmen har han overnaturlige evner osv osv.. bare tull ass:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 jeg likte alle 4 bøkene jeg da og filmen blir BEDRE når man har lest bøkene;)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Jeg er det! Er helt hekta.. hører lydbøkene er på bok siste bok nå..
Countess Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Hekta Har lest alle bøkene, og synes alle er fantastiske Gleder meg nå til å få sett alle filmen også
trillelille Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Bøkene er fantastiske Syns ikke New moon er elendig jeg, syns den er fin, selv om den er trist da..
Djoolia 07+08+12 Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 Jaaaaa Har sett mange filmklipp av New Moon,can't wait
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Har bare sett filmen, og syntes ikke den var særlig bra. Og det met at den er romantisk synes jeg bare er tull. De prøver, men feiler. Skal lese bøkene istede, siden de har fått så mye skryt
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Klør i fingrene til å begynne å lese bøkerne, men har en feeling at dette passer meg perfekt har sett filmen og synes den er fin. Greit er jo fjortisskliss, mne ser potensiale
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 Dr. Carlisle - be still mye heart! *sikle* filmen var ok, men blei utrulig bettat av en viss dr. Carlisle. Herregud for en nydelig mann )
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 Huff, elendig skvip både bøkene og filmen. Jeg leste alle fire bøkene med et håp om at det ville ta seg opp, men det skjedde aldri! Bortkasta tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå