Gå til innhold

Noen andre Twilight fan her eller? :P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått øynene opp for denne utrolige boka. Så nå måå jeg bare få kjøpt meg bok nr 2, New Moon.

 

Fikk sett filmen her om dagen og. Gud å kjekke vampyrer! Men var moro å se han som spiller Edward da. Enda mer kjekk her enn han var i Harry Potter:P

 

Det er en stund siden jeg har lest en bok jeg ikke klarte å legge fra meg. Spennede og romantisk på samme tid. Og jeg syntes de fikk fanget inn stemningen mellom Edward og Bella på en bra måte i filmen. Litt mer mystisk enn i boka:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske mange "unge" her inne, så vi er vel ikke de eneste:) Filmen liker jeg ikke, men bøkene er kjempeunderholdende 14tisskliss, helt perfekt på regnfulle sommerdager;)

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Joda, artig fjortisskliss, som number1 her sier ;-) Jeg har lest alle bøkene, og syns Breaking Dawn er best. New Moon er helt elendig, sorry...

 

Filmen må være noe av det verste jeg noen gang har sett, og FYFADER, han der som spiller Edward er så jævlig stygg at jeg bare ville sette fyr på DVD-spilleren! Æsj!

Skrevet

hehehe, som jeg skulle sagt det selv eelis:p jeg skal begynne på siste boka nå, er spent på den. New Moon var rævva ja...

Skrevet

Jeg er twilight fan!! Har lest ferdig den 3 boka, formørkelsen nå i sommer. Den var mye bedre enn de to første, synes jeg da..

 

Og edward er bare så utrolig deilig!!! Men BARE på film.. i virkeligheten er han så stygg at jeg spyr:(

 

Tror han egentlig bare er pen fordi i filmen har han overnaturlige evner osv osv.. bare tull ass:)

Skrevet

jeg likte alle 4 bøkene jeg da og filmen blir BEDRE når man har lest bøkene;)

 

 

Skrevet

Jeg er det! Er helt hekta.. hører lydbøkene er på bok siste bok nå.. :)

Skrevet

Hekta :D

Har lest alle bøkene, og synes alle er fantastiske :)

Gleder meg nå til å få sett alle filmen også :)

Skrevet

Bøkene er fantastiske :)

Syns ikke New moon er elendig jeg, syns den er fin, selv om den er trist da..

Skrevet

Jaaaaa :) Har sett mange filmklipp av New Moon,can't wait :)

Skrevet

Har bare sett filmen, og syntes ikke den var særlig bra. Og det met at den er romantisk synes jeg bare er tull. De prøver, men feiler.

Skal lese bøkene istede, siden de har fått så mye skryt :)

Skrevet

Klør i fingrene til å begynne å lese bøkerne, men har en feeling at dette passer meg perfekt :)

har sett filmen og synes den er fin. Greit er jo fjortisskliss, mne ser potensiale :)

Skrevet

Dr. Carlisle - be still mye heart! :P *sikle*

 

filmen var ok, men blei utrulig bettat av en viss dr. Carlisle. Herregud for en nydelig mann :))

Skrevet

Huff, elendig skvip både bøkene og filmen. Jeg leste alle fire bøkene med et håp om at det ville ta seg opp, men det skjedde aldri! Bortkasta tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...