Gå til innhold

Pappa pikken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sa Leah (snart 2 år) da jeg spurte hvor pappa er..det betyr nemlig at pappa er på butikken :) Liker ikke å snakke om butikken ute blant folk jeg, hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....det skjønner jeg veldig godt....

Skrevet

Hehe, ja har hørt et par ganger fra "sjokkerte" slektninger.."ehm...sa hun det jeg tror hun sa?" Gjett om mamma er snar på skyte inn, "det betyr butikken, jeg sverger" Hahaha:)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Haha, her kjenner jeg meg jo igjen:-)) Jeg sa også pikken til butikken..og kukkegummi til tyggegummi. Needless to say, sjelden vi kjøpte tyggegummi på butikken;-)

Skrevet

Hahaha:) Skjønner jeg godt ja:)

Skrevet

Haha, genialt!

Svigerinna mi var ikkje så flink til å seie "fisk" då ho var lita... Var med pappaen på butikken og ropte ut "Nei pappa, eg vil ikkje ha pikk til middag!" Haha, tippar faren ikkje gjekk på butikken på lenge :D

Skrevet

Hahhaaha!

Sønnen min spurte bestefaren sin om de skulle på fjellet å fange fitta snart (fange fiska...)

Og så liker han veldig godt fitteboller! (fiskeboller...)

Så mye rart de seier :)

Skrevet

hehe... genialt! Akkurat det jeg trengte nå på mårran:)

Skrevet

Vesla her i huset spør om ikke vi kan gå på "pikken og kjøke sex", eller på butikken og kjøpe kjeks som det egentlig betyr...:)

Skrevet

Kjøpe skal det selvfølgelig stå. Ikke bare barna som sier feil her i huset!

Skrevet

Hehe, skal ikke mye til for at en setning får feil betydning nei. Jenta mi på 2 år sier "mamma ska pula".... Det betyr altså mamma skal spyle. Vi spyler alltid tutten før hun legger seg. Fikk nesten sjokk første gang jeg hørte hva hun sa, men skjønte heldigvis hva hun mente når hun gikk til vasken med tutten :-)

Skrevet

hahahaha! 'ler meg skakk* kukkegummi på pikken ja :)

Skrevet

Hehe, mange morsomme talefeil her:) Ikke så morsomt for foreldrene som står på butikken når barna forlanger at de skal kjøpe sex, fitteboller eller nekter å spise pikk til middag...hihi, ler så jeg rister :D

Skrevet

hehehe... Eldste vår ville ha elgkuk på leverposteien sin... også kalt agurk ;)

Skrevet

Hørtes veldig delikat ut det ja..hehehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...