Mammapudding Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 sa Leah (snart 2 år) da jeg spurte hvor pappa er..det betyr nemlig at pappa er på butikken Liker ikke å snakke om butikken ute blant folk jeg, hehe
* 5 om dagen * Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 hehe....det skjønner jeg veldig godt....
Mammapudding Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2009 Hehe, ja har hørt et par ganger fra "sjokkerte" slektninger.."ehm...sa hun det jeg tror hun sa?" Gjett om mamma er snar på skyte inn, "det betyr butikken, jeg sverger" Hahaha:)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Haha, her kjenner jeg meg jo igjen:-)) Jeg sa også pikken til butikken..og kukkegummi til tyggegummi. Needless to say, sjelden vi kjøpte tyggegummi på butikken;-)
Mammapudding Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2009 Hahaha:) Skjønner jeg godt ja:)
Ranveig R Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Haha, genialt! Svigerinna mi var ikkje så flink til å seie "fisk" då ho var lita... Var med pappaen på butikken og ropte ut "Nei pappa, eg vil ikkje ha pikk til middag!" Haha, tippar faren ikkje gjekk på butikken på lenge
Mammaaaaaa Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Hahhaaha! Sønnen min spurte bestefaren sin om de skulle på fjellet å fange fitta snart (fange fiska...) Og så liker han veldig godt fitteboller! (fiskeboller...) Så mye rart de seier
Brillefint - Jadda! Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 hehe... genialt! Akkurat det jeg trengte nå på mårran:)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Vesla her i huset spør om ikke vi kan gå på "pikken og kjøke sex", eller på butikken og kjøpe kjeks som det egentlig betyr...
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Kjøpe skal det selvfølgelig stå. Ikke bare barna som sier feil her i huset!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. august 2009 #13 Skrevet 4. august 2009 Hehe, skal ikke mye til for at en setning får feil betydning nei. Jenta mi på 2 år sier "mamma ska pula".... Det betyr altså mamma skal spyle. Vi spyler alltid tutten før hun legger seg. Fikk nesten sjokk første gang jeg hørte hva hun sa, men skjønte heldigvis hva hun mente når hun gikk til vasken med tutten :-)
2smågull Skrevet 4. august 2009 #14 Skrevet 4. august 2009 hahahaha! 'ler meg skakk* kukkegummi på pikken ja
Mammapudding Skrevet 4. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. august 2009 Hehe, mange morsomme talefeil her:) Ikke så morsomt for foreldrene som står på butikken når barna forlanger at de skal kjøpe sex, fitteboller eller nekter å spise pikk til middag...hihi, ler så jeg rister
Gurine Skrevet 4. august 2009 #16 Skrevet 4. august 2009 hehehe... Eldste vår ville ha elgkuk på leverposteien sin... også kalt agurk
Mammapudding Skrevet 4. august 2009 Forfatter #17 Skrevet 4. august 2009 Hørtes veldig delikat ut det ja..hehehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå