Gå til innhold

Lillegutt på 6mnd brekker seg av middagsglassene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gi i stede?

Han spiser nå grøt på kvelden, bittelitt grøt på morningen også skal han da egentlig få et glass/hjemmelaget middag i lunchtider. Men det er disse glassene han altså ikke takler. Bare brekker seg og vrir seg unna... Får ikke laget noe hjemmelaget nå i disse dager da vi er på ferie. Er jo uansett ikke sikker på at det faller noe bedre i smak :)

Hvilke glass er din lille glad i?! Noen som faller mer i smak enn andre?

Bør jeg evt gi noe annet? Tenker jo at det kan bli litt mye med 3 grøtmåltider per dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :-)

Har du prøvd 4 mnds glassan? :-) nån av 6 mnds glassan f.eks nudla med skinke e helt most så glir lett ned, har du prøvd d? :-)

Ellers kan du jo variere grøt med å ta fruktpure og ha grøtpulver oppi, kjempe godt og mettanes for gutten min ihvertfall ;-)

Har du prøvd å gi kaldt middagsglass? Nån unga like d også :-P

D løsne nåkk snart ;-)

Skrevet

Takk for tips!:) Har prøvd glasset med nudler og det var vel det han brakk seg minst av, så det kan være han liker det etterhvert. Men skal prøve åla han smake 4mnd glassene og se om det faller mer i smak. Dessuten var tipset med grøtpulver i fruktmosen supert, det skal jeg prøve!:)

Han får uansett i seg nok mat, for han vokser i rasende fart...:S

Skrevet

Håpe han like nåt av d ;-)) gutten min elske d 4 mnds grønnsaksmos glasset til 5 kr :-P Men sia han e så stor nu, så får han d bare av og til ;-)

hehe, ja dm vokse altfor fort :-/ Men d e nu sånn d ska være;-)

Ha en kjempe fin dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...