Hormona med mai-prins Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Noen her inne som vet om Porsgrunn har åpnet igjen, eller har de fortsatt ferie?
håpefull *er mamma* Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Jepp, de åpner 10. august. Venter jeg også, på innkalling til 1. konsultasjonstime. Skal kaste meg over telefonen på mandag ;-) Da jeg fikk bekreftelse på mottatt henvisning, fikk jeg beskjed om at ventetiden var 4-5 måneder. Ser nå at den er utvidet til 6 måneder..
lillehare Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Hei, mandag 10 august kl 08 åpner de da skal jeg ringe, har så mange spørsmål. Vi har sendt inn søknad og venter spent på samtale Har du hatt ass befr der?
lillehare Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Hei du, håpefull 09 leste nå at dere har sendt inn søknad...når sendte dere inn søknad? vi fikk også beskjed om 4-5 mnd, det vil si får vår del at vi kanskje kan bli kalt inn så sent som i oktober... ahhhh. men har hørt at de har oppgradert laben og at de har vært på seminar og derfor har ventetiden ekspandert litt... hvordan er situasjonen deres? håper på svar
håpefull *er mamma* Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Hei lillehare. Det må vel ha vært i april at henvisningen min ble sendt til Porsgrunn. Jeg håper at ventetiden på 4-5 mnd, som jeg har fått oppgitt, fortsatt gjelder for meg, selvom ventetiden er utvidet. Tenkte kanskje at den nye ventetiden gjaldt for de som har blitt henvist senere. Skal dere også igang for første gang? Hadde i så fall vært hyggelig med en som er like "fersk" som meg. Har en opplevelse av at mange som er her inne, allerede er godt igang. Det er jo forsåvidt supert, for det er så mange med mye flott kunnskap og erfaring. Når ble deres henvisning sendt?
håpefull *er mamma* Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Hei igjen. Blingsa litt på innleggene her. Så ikke at det var du som hadde skrevet to på rappen. Vi skal inntil assistert befruktning for første gang. Alle undersøkelsene til sambo og meg har vært bra. Har ikke tatt lap for å se om jeg har endometriose, og har ikke sjekket eggstokker. Ellers er sædkvalitet bra, jeg har eggløsning og åpne eggledere. Jeg spotter en del, og fått tips her inne om at jeg kanskje kan ha progesteronsvikt, tiltross for at jeg her fine hormonprøver også. Tenkte å høre med Porsgrunn på mandag om jeg kan prøve å ta noe som heter Crinone, som skal øke progesteron-nivået, mens jeg venter på alt det andre. Hvordan er deres status?
lillehare Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 hei, hos meg er det bra. Legen fant en cyste i forrige uke men tror den er sprekt nå. Mannen min har nedsatt kvalitet pga tette sædledere. En er helt tett og den andre litt tett. Så det er vår utfordring :/ Skal ringe porsg på mandag for å høre ang ventetid. Vi har ventet siden mai og håper det blir snart vår tur... Keep me update
håpefull *er mamma* Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Ja lillehare, vi får holde kontakten her inne ;-) Krysser fingrene for at det ikke blir så mye venting til, på noen av oss, og at det blir vellykket når vi først setter igang ;-D Blir spennende for oss begge på mandag!
<3 N & M <3 Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 hei jenter:) jeg har nettopp fått innkalling til første konsultasjonstime på porsgrunn, men jeg har brått blitt gravid av meg selv. så jeg skal ringe til uken å avbestille min time som er i september;)
lillehare Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 gratulerer så mye da har vi en mindre i køen, det høres bra ut! lykke til!
OnlySleeping *** Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Hei lillehare.. Har prøvd å sende deg PM.. Tok min første sprøyte igår. Det var ikke vondt i det hele tatt, men var passe svett i hendene før den satt.. Har du blitt fortalt hvor forbanna dyre disse ampullene er??? Det har ikke jeg - fikk sjokk når jeg skulle hente den på apoteket, 2400,- :S
lillehare Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 hei onlyslepping! har sett etter deg!!!!!!!!!!!! ahhhh, endelig er du her!! hvordan er det med deg??? ampuller, hva er du det snakker om?? er du i gang med ass befr?? hvor?? lenge siden nå.... har savnet deg og dine støttende ord... fortell meg alt! snarest.... hehe, utålmodig... klem!
lillehare Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 er så glad for at du er back in business! endelig er du her!!! endelig noen kjent bimmere... hurra!!!
to snart tre Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Hei jenter. Kan anbefale Porsgrunn, tross liten egen erfaring så langt. Holder på med 1 IVF i Porsgrunn og kan ikke få fullrost teamet som jobber der. De er utrolig hyggelige og ikke minst; forståelsesfulle for prosessen som mann skal igjennom. Håper dere alle får svar raskt på 1.samtalen deres, jeg vet at ventetiden er en real tålmodighetsprøve i seg selv (jeg var i samme situasjon i våres:)) Lykke til alle sammen:)
håpefull *er mamma* Skrevet 9. august 2009 #16 Skrevet 9. august 2009 Så flott! Gratulerer!!!! Hyggelig å høre positive historier.
lillehare Skrevet 10. august 2009 #17 Skrevet 10. august 2009 hei håpefull. ringte til porsgrunn i sted og fikk vite at de hadde enorm pågang nå så vi får ikke innkalling før nærmere oktober... ahhh, dette skal liksom ikke gå min vei... vet du om skal ha ivf eller icsi? jaja, hold meg oppdatert da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå