Gå til innhold

blødning pga slimproppen? noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 33 + 3 idag og inatt gikk det jordmødrene på føden mente var slimproppen..

etter mange uker/mnd med bekkenløsning, ett par uker med vonde kynnere og nedpress/stikninger var jeg igår i egentlig god form.. Så jeg og sambo hadde samleie..etterpå lå det blod på 15-20 cm langt å noen cm i bredden i senga.. med slim inni..

tørka meg og har vært på føden idag.. alt står bra til.. men blør enda og har slim med blod og blod uten slim..

lurer på hvor lenge man blør pga denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det spørs litt hvorvidt det er blødning pga slimproppen, eller om det er slimhinnene dine som blør.

det er fort gjort at det er slimhinnene dine, og da gir det seg nok snart, - da vil du se blodet bli eldre i morgen, feks.

om det er blødning fra slimproppen, burde den gi seg relativt raskt, egentlig. hvertfall siden de på føden sier alt står bra til. Men kan være en slags form for tegningsblødning pga modning når slike blødninger kommer, men jeg antar at du har blitt sjekket godt av jordmor?

Skrevet

ble sjekket av lege.. han sa at livmorhalstappen eller livmorhalsen var 4 cm (ikke at jeg husker forskjell på de 2), skulle ha lav terskel for smerter, skulle ikke være hjemme å ha det vondt.. oxo fikk vi håpe ungen holdt seg inne litt til.. ungen ville ikke komme ut bånn gass om jeg fikk rier mente han..

så jeg vet ikke.. syns det er litt rart at jeg ennå blør.. har tenkt på tegningsblødning, men håper da ikke det.. hehe.. ikke enda.. :)

har hatt masse kynnere, nedpress, stikninger å slikt en god stund..

Skrevet

er visst ganske vanlig å blø litt etter samleie ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...