Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 alstå, moser dere eller spiser de sånn som vi voksne? Er litt redd for at hun skal sette i halsen...
fjollefrua Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 som oss voksne... bare tar av skallet så får han hele bananen...
Minafårsøsterellerbror Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Hun har fått halve bananen av gangen siden hun var ett år ca.
rampete robin Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Jeg skreller den litt ned og gir den til han. Gjort det siden 11 mnd. Skreller videre nedover etter hvert som han spiser.
lillepixie Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Han er snart 16 mnd og den spiser han selv. Hender han prøver seg på skallet også. Ikke like populært:)
Ranveig R Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Jenta vår har ete banan sjølv sidan ho var på den alderen. Ho blir sint viss eg tar av skallet heilt, ho vil holde den i skallet.
Malin G. Spann Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Jeg skjærer den opp i skiver og deler de e to igjen. Legger de på ett fat slik at han kan spise selv. Om jeg hadde gitt han hele bananen hadde han nok prøvd å få alt inni munnen på en gang. Han er ganske god på å sette ting i halsen, noe som gjør at jeg får helt panikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå