Gå til innhold

Hvor mye bruker du på klær til deg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..i måneden? Bruker du like mye på ungene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ca.2500 kr i året på meg selv. Bruker mye mer på ungene.

Skrevet

Jeg bruker ikke penger på klær til meg selv hver måned, fornyer litt av og til når jeg synes det trengs, men kjøper aldri dyre ting.. Føler jeg har brukt skikkelig mye penger på klær til meg selv siste to månedene (fikk 2000,- til bursdagen min) så kommer nok ikke bruke noe på en stund igjen.

Bruker mye mer til ungene, kjøper gjerne noe hver måned. Kjøper gjerne billig hverdagstøy (som H&M, Kappahl og Lindex), men kjøper dyre sko (f.eks Ecco) og kvalitets utetøy, så det blir en del penger i sesongovergangene...

Skrevet

Denne mnd har jeg brukt ca 2000kr på meg selv, ellers ca 500. Bruker mer på klær til ungene tilsammen på ett år.

Skrevet

Vil tro jeg i snitt bruker ca 300 kr i mnd til meg selv, ungene er mer seongpreget, og bruker mye til eldste som må ha at nytt, og lite til de minste hvor vi bare kan gå på loftet og finne poser med klær i rett størrelse når det trengs.

Skrevet

Jeg prøver å ikke kjøpe klær til meg selv for ofte, for jeg har en dyr smak, og da går det gjerne med rundt 1000 kr kun for en genser, og bukser kommer sjelden på under 12-1500 kr. Men kjøper meg noe hver 3mnd ca, så ikke så galt syns jeg.

Skrevet

Så langt i år, har jeg vel brukt ca 1500,- på meg selv, tenker jeg. Klesskapet trengtes en kraftig oppdatering, og det var salg i byen rundt skattepengetider;) Kjøper kun inn klær til meg selv ved behov. Bruker ikke så mye penger på klær til jenta mi, da hun arver masse klær av kusinen hennes som er året eldre. Kjøper det mest nødvendige, og evt det jeg synes jeg har lyst på til henne:) Prøver å tenke litt økonomisk for tiden...

Skrevet

Tja litt vanskelig å si hver måned. Men i året ca 20 000 kanskje?

Skrevet

Har sett av 200kr pr mnd til meg sjølv. 300 kr/mnd til kvar av ungane. Har så å seie aldri samvittighet til å bruke pengar på klede til meg sjølv, men har ei mormor som innimellom likar å gå og handle med meg og kjøper eit plagg eller to.

Skrevet

Mellom 2500 og 3000 kr pr år. Klær kjøpes som regel 2-3 ganger pr år, så månedsforbruk blir ikke relevant å måle.

Skrevet

Bruker nok mer på meg selv, får så mye til sønnen min av besteforeldre...som er myyyeee flinkere enn meg til å finne fine ting på salg til ham :)

Bruker nok ca 1000 kr mnd på meg selv...rundt 500 kr på sønnen min vil jeg tro!

Skrevet

Et par tusen i ÅRET på meg selv.

En del mer til barna, som alltid har vokst ut av årstidens klær fra i fjor...... Har ikke oversikten her, men kjøper det som trengs. Ikke dyre merketing.

Skrevet

30 000 i året på meg selv, kanskje 4000 på barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...