Mammaioktober Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg er i uke 30, og NÅ begynner jeg å føle meg gravid!! Vondt i ryggen.. Kjennes ut som jeg skal kveles og hodet skal sprenge når jeg ligger (alle stillinger).. Får nesten ikke puste.. Puppene lekker.. Hovene ledd.. Tjukke fingre.. Fett hår.. Stor mage.. Gangsperr i nedre del av mage når jeg går.. Det er sikkert kynnere.. Dauer i varmen.. Tisser helt sjuukt mye.. Får såvidt sove.. Jeg er så deilig ass... Og alt dette kom over natta Nå gleder jeg meg til å være ferdig. Kommer sikkert til å savne å være gravid når jeg er ferdig. Hehe
LilleMy! Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Hehe- ja nå er du virkelig Gravid! Men man blir overraskende fort vant til alle vondtene, selv om de ikke akkurat går over ;o)
Gjest Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Hehe Jeg kjenner til flere av de tinga du nevnte. Det er ikke så lenge igjen til fødselen nå da heldigvis..
Mammaioktober Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 Blææ.. Herregud, jeg har så syykt vondt i ryggen når jeg ligger! Og den ungen er så vill! Hopper rundt overalt hele tia <3 Så det er jo veldig koselig. Men gleder meg veldig til å få henne ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå