Gå til innhold

Kjemisk graviditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde jeg aldri hørt om før for et par mnd. siden. Leste det her inne og nå har jeg nok vært utsatt for det selv.

Testet positivt for en uke siden. Det var svakt, men en klar strek. Har alltid testet svakt så det tenkte jeg ikke over. Hadde symptomer og hele pakka. Tok flere tester som var positive, men på lørdag var en av tre positive. Hmmm...de var kanskje ikke til å stole på de fra billigetester?? Tok en CB og to fra billigetester i dag morges og alle var negative. Hvis man la godviljen til så kunne det vel skimtes en strek. To timer etter var mensen kommet gitt.

Kjipe greier dette her. Prøver hardt på nr. 3 og vil helst ikke ha så stor aldersforskjell på disse tre. Mistet i mars og håper på at det snart skjer noe. Håper på at neste måned er min måned:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en såkalt kjemisk graviditet ja...

Men det er jo et grusomt ord når en faktisk sitter der med positiv test og alle tankene begynner å rase av gårde. Det er utrolig hvor langt fram en klarer å fantasere og planlegge før blødningen starter...

Jeg opplevde en kjemisk i fjor sommer men jeg sier alltid at det var en svært tidlig sa. Jeg VAR gravid i tre dager med ømme pupper (som jeg ikke hadde hatt siden jeg fikk de puppene) og smerter i livmor. Hadde begynt å snakke med samboer om permisjonsregler og bilseter (han er jo ikke selvlært på bim...) før det gikk galt, selvfølgelig mens vi var i et bryllup langt langt hjemmefra der jeg bare måtte holde fasaden for det var umulig å bare dra hjem...

Vel, det var min historie... Ble litt lenger enn jeg tenkte. Håper at spiren deres snart sitter slik at dere blir 3-barns foreldre! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...