Gå til innhold

Der var dressene til barna i hus (allerede)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyyyrt, men greit å kjøpe litt og litt slik at det ikke blir så dyrt på en gang... Endte opp med reima til begge, likte godt fargene i år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett om jeg angrer på at jeg ikke gjorde det? Hehe

Skrevet

Årets dresser er veldig fine:) Liker godt den nye modellen som er litt baggy i fasongen selv til de større barna.

Skrevet

Er ikke siste modell da, men det bryr ikke mine gutter seg om ;-)

Skrevet

Er og veldig glad jeg kjøpte Reima på halv pris i februar. Bryr meg svært lite om at det ikke er årets modell når jeg sparer 750,- på en dress:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke heller brydd meg om modellen ( tenkte bare ikke så langt, desverre hehe)

Leader of the pack: Baggy? Har du en link? tror mine var slik de alltid har vært i modellen... Kjøpte en som går i to lilla nyanser til jenta og en svart og grå med grønn hette (inni) til guttungen. Helt like bare forskjellige farger. :)

Skrevet

Snøring i livet? De har kommet med en modell som det kun er strikk bak. Litt romsligere.... mere lik babymodellen, men ikke fult så baggy. Har ikke bilde for Reima er treige i år med oppdatering av siden sin.

Skrevet

Sånn ja... Ja, de jeg kjøpte har snøring i livet... Vesla er litt lubben, så tror egentlig den modellen er finest på henne uansett. Det er dyrt med vinter, i tillegg får vi baby da. Så da fant jeg ut at jeg skal kjøpe litt og litt...

Skrevet

Kjøpte dresser på salg jeg også :-) Var i hus i våres en gang. Og nå har jeg kjøpt neste års vårdresser til halv pris. Genialt !

Skrevet

"Gni det inn" hehe, skal virkelig være like smart etter påske... Har faktisk kjøpt reima vårdress til halv pris til eldste da... Sånn turkis/blå og mørkebrun. Kjempe fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...