Trultetryne Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Skal dere andre ha det? Hvor lønner det seg evt. å kjøpe?
Fullrulle86 Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Ja vi skal ha det. Hadde det til vår første også og han bruker det ennå å er avhengig av det (han er 15 mnd). Vårt er kjøpt på nøstebarn.no og er kjempe deilig! Super myk korthåret ull:o) kan anbefale de på det sterkeste! De er også uten kjemiske stoffer osv.
HeidiL Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 jeg kjøpte lammeskinn og lammeskinnspose på barnashage.no og er kjempefornøyd. er ikke noen kjemiske stoffer i dem heller )
ToTette! Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Kjøpte lammeskinn på babyproffsen sist, korthåret, til 300 tror jeg. Det er vel samme som de har på Barnas Hus. Det var fint det, men ble noe styggere etter vask. Lurer litt på å kjøpe på nøstebarn neste gang, men vet ikke om det er verd pengene? Noen som har hatt både "billig" og dyrt skinn?
Bomsedeisi Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg bruker lammeskinn sommer som vinter, kunne ikke vært foruten. Om sommeren blir ikke ungen klam i vogna og om vinteren varmer det, helt genialt.
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Jeg er helt for lammeskinn på vinteren, men syns det ser helt feil ut på sommeren. Har en som er veldig varm og jeg kan ikke helt skjønne at det kan være godt å ligge på når det er varmt.
ToTette! Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Det trodde ikke jeg heller, altså at det kunne være svalt å ligge på. Så jeg brukte det ikke i fjor sommer da det var så varmt. Men så ble jeg litt nysgjerrig, og la meg litt på det selv en stund. Og jammen meg var det ikke så værst altså! Var i hvertfall ikke varmere enn å ligge på laken! Så i år har vi brukt skinnet hele sommeren. Korthåret riktignok. Vet ikke hvordan langhåret er på sommeren..
Belladonna med to gutter Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Jeg bruker det også sommer og vinter på barnet mitt nå, og skal gjøre det med den neste også.
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 5. august 2009 #9 Skrevet 5. august 2009 Vi kjøpte et korthåret lammeskinn på Barnas hus i går. Har sjekket litt rundt, og det er rimelig og av god kvalitet. Vurderte Nøstebarn, men det koster jo over 1000 kr. Da kan man faktisk heller kjøpe 2 til på Barnas hus hvis det første av en eller annen grunn skulle bli stygt... Lykke til med valg av skinn:)
Solmamma Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 Min på over to år ligger på lammeskinn året rundt! Det er godt og mykt og anbefaler det sterkt!! Vi har kjøpt fra Nøstebarn! Veldig fornøyd.
mumilotta Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 Vi kjøpte ett nydelig skinn på ikea- men det er kanskje ikke godt nok dette? kjøpte ett lammeskinn på en baby butikk for ti år siden til min første gutt, men det er stygg nå for ett lite barn. men er det ok dette eller?
Fullrulle86 Skrevet 7. august 2009 #12 Skrevet 7. august 2009 De på Ikea er kjempe fine, men de er vel langt-håret og jeg tror ikke det er så lurt å legge en nyfødt på det! De får lett ullen inn i munnen, nesen og øynenen da. Jeg ville også sjekket opp om de er kjemisk behandlet osv. og om de er laget for å brukes som liggeskinn:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå