Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Har selv hatt hodepine i tre dager, og i dag kastet jeg opp i tillegg. Så jeg reiste på legekontoret med en urinprøve og fikk målt blodtrykk. Hadde 1+ i eggehvite, men det var veldig lite sa de, og blodtrykket var fint, selv om det lå litt høyere enn jeg har ligget på. Så, nå håper jeg bare hodepinen slipper snart! Hvordan har det gått med deg, og hvor langt er du på vei? Jeg er 30+6 i dag.
Chrissie09 Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Hei jeg ble innlagt søndag, men det var pga at blodtrykket var kjempehøyt også. Jeg hadde 1 + på protein, men de sa jeg måtte ha 2+ før de sa det var svangerskapsforgiftning. Så lenge hodepinen ikke var lokalisert bak øynene måtte det komme av noe annet.... Jeg har ligget inne til i dag, de hadde for mye å gjøre til å sette meg i gang, så da var det deilig å komme hjem igjen...Har 11 dager til termin.
Bergene Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Hvor høyt var blodtrykket ditt Chrissie? Har også utrolig vondt i hodet! Har hatt det hele helgen og sliter med å få sove fordi det er så vondt. Paracet hjelper ikke. Blodtrykket mitt er på 140/90 så akkuratt sånn på grensen. Ingen proteiner i urinen, ble riktignok ikke testet med morgenurin så skal tilbake til jm i morgen å få testet skikkelig.
Chrissie09 Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Blodtrykket lå på/ligger på 160/115 og har gått ned til 150/ 100. Har fått medisiner.
Bergene Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Oi det var jo farlig høyt! Ja da var det jamen godt du fikk medisiner! Blir du satt i gang snart da? Eller kanskje medisinene hjelper?
spennende! Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Har også slitt leeeenge med hodepine. Blodtrykk og urinprøver er fine. Det er visst ganske vanlig at en får hodepine i løpet av svangerskapet, så jeg trøster meg med det, selvom det gjør vondt nærmest hele tiden. Går også med et inntrykk av at det kan være dette trykkende været vi har hatt (iallefall der jeg bor på Østlandet) som kan være grunnen.. God bedring med hodepinen allesammen:)
Chrissie09 Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 ja det er høyt, har ligget høyt nesten hele veien og fått medisiner helt fra starten. Jeg hørte i begynnelsen av svangerskapet at jeg ikke skulle gå over termin...men vi får se hva de sier? De hadde satt meg i gang nå om de hadde hatt kapasitet på sykehuset til å gjøre det, men skal på ny kontroll tordag så får vi se hva som blir sagt eller gjort da. Medisinene gjør at jeg har undertrykk nå på 100 og de er vel fornøyd med det inntil videre. Tror nok det beste for meg og barnet er å bli forløst om ikke så lenge så jeg håper jo på det....men på den annen side etter å ha hørt flere fødsler forgå på andre siden av gangen for der jeg har ligget så utsetter jeg gjerne litt til også..haha selv om man må jo til pers en gang uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå