♥ McQueen♥ Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Det trenger jeg også. Sitter her å knoter med mp3 spilleren nå.. Hvor laster man ned musikk??
Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg skal ikke laste ned noe. Skal lage meg spilleliste på Youtube for å ha til trening hjemme. Kan ikke hjelpe deg, dessverre : (
Gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 du kan lage spilleliste på Youtube. Laste ned et program som overfører videoer til mp3 filer. Søk på youtube mp3 conventer tror jeg det var så kommer det opp ett gratis program du kan laste ned =)
♥ McQueen♥ Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Fikk lastet ned et program, men trenger tips til hva jeg skal laste ned..
*Rutletutt* Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Holder på med det samme selv...og har så langt lastet ned Lady Gaga - let`s dance, Right Roundt (husker ikke artistnavn),Disturbia med Rihanna og endel 80-tallsmusikk faktisk;o) Toto, Kim Wilde, Kylie, Euritmics;o) Så står jeg fast...så trenger tips jeg også;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå