Gå til innhold

Kan ikke tiden gå litt fortere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så reisefeber!!!

15. drar jeg og gubben til alcudia . Bare oss to!! Bestillte tax free varer i går. Da ble det liksom så virkelig ! Lurer på hva jeg kan gjøre eller kanskje ta med for spenningen og romantikkens skyld....Tenkte å ta med eller kjøpe telys som vi kan ha på verandaen på kveldene. Noen andre forslag? Har aldri vært i syden eller på lengere reiser uten barna. Eldste er 11 år... Han jeg er gift med er ikke den mest romantisske personen akkurat....så er litt redd for at forventningene mine er litt for høye med tanke på romantikk. Ender vel med å sitte alene på verandaen med vin og lys mens han ligger utslått i senga og snorker... :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ååå, så deilig :) :) :) Telys var faktisk ikke dumt, det skal jeg ta med meg når vi skal ut og reise (reiser 23. vi da, litt lenger enn dere)

Bare nyyyyt det, slapp av og gjør ting på deres premisser!! :o) :o)

God tur!

Skrevet

Takk, takk!!

Jepp! Dette skal virkelig nytes! Bare det å kunne ligge på magen å sole seg uten å konstant følge med hav ungene gjør er ekstremt skjeldent !! Bare tanken på å kunne spise på en plass der man kan se ned i menyen og ikke opp på menyen på veggen! Ha ha ha

Drar dere uten barn? Uansett så er det jo deilig å komme seg til syden!

Håper at dere får en super tur!!

:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...