Gå til innhold

noen som plages med smerter i lillemora ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, huff teit overskrift.

jeg får vondt i underlivet når jeg har stått ei stund, oppi ja, dere sjønner hvor jeg vil.

får det sånn når jeg har mensen og, klare ofte ikke stå de første dagene, blir helt gal av det da. er ikke syk vond smerte,men føles hoven og rar.

nå har jeg hatt det sånn noen dager etter jeg har stått litt og må liksom bare sette meg for at det skal gå over..

bør jeg snakke med lege kanskje? 14 uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..kan vel si at jeg har hatt noe lignende selv. Er skikkelig ubehagelig om ikke litt vondt også. Kommer liksom litt an på om jeg har sittet/stått i en stund. Merker en del smerter helt nederst i halebeinet også når jeg har sittet i en god stund. Har du det slik?

Jeg skal til gyn i morra,så jeg skal høre med han. Kan jo være bare noe som følger med når man er gravid,selvom jeg ikke hadde det slik med forrige mann. Er 26+2,jeg da.

Har forresten hørt om noen som hadde slike smerter som oss-bare at de var skikkelig kraftide smerter-der det viste seg at det var bekkenløsning. Merkelig sted å kjenne bekkenløsning på,men men.. Det var hvertfall det jeg ble fortalt. :/

Skrevet

Sånn har jeg det de første dagene i hver syklus også. Ikke godt.

Har hatt det av og til i sv.skapet også. Aner ikke hva det kommer av.

Skrevet

jeg har også fått vondt i korsryggen, langt nede. på høyde med beiet, kjenner det nå også, men det er ikke like vondt hver dag. flere ganger i forrige uke, låste det seg helt så jeg klarte nesten ikke gå, men det går nå over. hadde det mest på høyre side da, men i dag kjenner jeg det på venstre og når jeg sitter. hmm, tenkte ikke det hadde noen sammenheng, men fikk det vel i samme tia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...