Gå til innhold

Da var min prinsesse kommet til verden! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i 22 tiden 1 august med rier og tak som jeg ikke helt visste om var noe dugende...holdt på i 14 timer med uregelmessige sterke rier, men fikk ikke komme inn til sjekk på føden før jeg ringte å sa at nå er de så vonde men fortsatt opptil 10 min mellom og i rykk og napp....sov ingenting den natten. Fikk kommer til kontroll for å se om riene var sterke osv...lå der i nesten 30 min...fikk 1 rie!!! så tok jordmor en vaginal undersøkelse.....4 cm åpning og jeg ble lagt inn....fikk fødestue etter ca 1 time og fikk prøvd litt lystgass. Åpningen gikk seint for seg etter 4 cm...og kl 21 hadde jeg 6 cm. Lå en stund til....så kl 23 var det ny sjekk...hadde da kun åpnet meg 0.5 cm og da ville jordmor ha meg på drypp. Begynte med svakt drypp, men det var alt som skulle til...kl 23.45 hadde jeg 9 cm åpning...ingen pause mellom riene, ofg pressetrang uten like...klarte ikke holde igjen, og det gikk litt fort for seg. legen og jordmor holdt på å gjøre klart til sugekopp,, men innen de hadde fått frem utstyret hadde jeg en kraftig presrie og ut kom hodet...da sa legen, en rie til nå så er hun ute....og vips så smatt hun ut og all smerte var over :.-) Gjett om det var verdt det!! 50 cm lang og 3116 gr var prinsessen min! Alt vel med mor og barn, og nå koser vi oss masse.... ¨Lykke til alle som fortsatt venter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at 00.38 var hun ute! gikk fort i svingene på slutten. :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer så mye;) lykke til videre...

Skrevet

gratulere så mye med jenta di!!

Kos deg masse og lykke til videre:)

Skrevet

gratulere med jenta:) kose dere i tiden fremmover:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Lykke til videre! :)

Skrevet

Gratulerer med jenta! Det gikk jo kjempefort! Kos dere med SoMmErBaBy2009! :)

Skrevet

Gratulere så masse! :-)

Lykke til videre! :-)

Skrevet

Så deilig å være ferdig da :)

Gratulerer og kos dere masse!!

Skrevet

Gratulerer så mye=) Kos dere=)

Skrevet

Gratulerer så mye og kos deg med prinsessen din. Fikk selv en liten prinsesse et døgn før deg, så vet akkurat hvordan du har det nå. Koser meg masse med den lille jenta vår :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Da startet jo fødslene våre samme kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...