Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 er det vanlig å begynne med det allerede nå? hvor lenge før fødselen startet hadde dere det? har vondt helt nederst i magen og nederst i ryggen, som mensensmerter liksom... men ingen store smerter, mere som murringer. jeg har også hatt nedpress og modning i noen uker nå, men denne siste uken har det vært veldig mye stikkingen nedentil. og ungen ligger med hodet ned.
lille-blir-snart-stor Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 jeg fikk mensen vondt 3 dager før sist. Men kan vist få det lenge før. Er det noe rytme i det eller er det bare litt nå og da? Er ikke noe ekspert altså Men er du redd så ring sykehuset. Lykker til
Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 jeg begynte med mensmurringer for 5 uker siden.Det går i perioder...noen dager har jeg mye mens andre dager ingenting.Tror bare det er modningstegn..
Fallerifallera Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Jeg har hatt mensenvondt og stikking siden uke 36 eller deromkring. Og her går jeg da, 4 dager over termin, og fremdeles kul på magen...
Tyren78-09+12 Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Har hatt menssmerter/murringer helt fra dag 1... Noen ganger mest som en murring, mens det andre dager er sånne litt vonde som jeg har når jeg venter/får mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå