Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Har etter noen år her inne, innsett at en del av de som vanker her inne ikke kan være riktig vel bevart. Jeg blir til stadighet overasket over hvor trangsynte enkelte faktisk er. Og det er uforståelig at mange av de som svarer her inne faktisk er mødre, eller ønsker å bli det. Jeg er vel kanskje ikke den med høyest inteligens eller erfaring her inne, og ikke er jeg god på rettskriving heller, bare for å ha klarert det. Jeg tar meg stadig i å bli litt sjokkert, over det enkelte lirer av seg til andre, som faktisk ber om råd. Det er selvfølgelig greit at man sier sin mening, men da kan man kanskje gjøre det på en ordentlig, sivilisert måte? Jeg har kanskje reagert så kraftig på det som blir skrevet her inne, fordi jeg selv havner under flere av de kategoriene som stadig blir "trakasert" og snakket negativt om. Jeg ble gravid i en alder av 19 år, ikke planlagt, men dog ønsket når hun først var ventet, dette er i følge de fleste her inne horribelt. Jeg og min samboer hadde vært sammen i 3 år når jeg ble gravid, men det har da vittligere ingenting å si. Barnet mitt kan da umulig ha det bra med en ung mor, uten utdannelse? For det har jeg ikke. gikk VGS nå i 08-09, men kommunen jeg bor i tok ikke inn lærlinger, så nå er jeg arbeidsledig i tilegg, dette vitner da om at jeg er et menneske med lav sosial inteligens, og det er rett å slett umulig å konversere om samfunnsnyttige ting sammen med meg. Jeg har da selvfølgelig lyst å få meg en utdannelse og ikke minst en grei jobb, men det lar vente på seg gitt. Det som tar kaka er vel at samboeren min er yrkesutdannet, han har bare to fagbrev som automatikkmekaniker og elektrikker. Stakkars mann, han er virkelig enkel. Ikke for meg da, men for de med høyskoleutdanning. Det verste av alt er kanskje at jeg ikke hadde reima dress til datteren min i vinter, selv om vi bor i et snørikt fylke. Tenke seg til, men selvfølgelig tok jeg det valget utifra min uvitenhet og dumhet. Men jenta overlevde faktisk, hun var varm også. Helt utrolig! Det er virkelig ikke håp for oss!
Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Og hva ville du oppnå med dette innlegget egentlig?
lille-blir-snart-stor Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 godt å se det er andre som ser det humoristiske i enkelte innlegg;) Mye jeg ler av.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 ung og dum er jo helt greit det, men aner jeg en anelse komplekser?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Ville vel ikke oppnå noe spesielt, få svar kanskje? Hva vil du oppnå når du skriver inlegg da? Komplekser har jeg vel noen av. Som de fleste andre. Men er faktisk ganske sikker når det kommer til barn og barneoppdragelse av mitt barn.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Neida hun er i sjokk stakkar^^ Hun er 19 år fersk første gangsmor, hun trur faktisk at voksene oppfører seg som voksene! Hun er ung, har ikke så mye erfaring ennå og er helt sikkert godt oppdratt, ikke rart hun er i sjokk når hun ser hvordan enkelte mødre (som i teorien være voksene) oppfører seg her inne til tider^^ Og til Hi, joda det er håp for dere som det er for oss andre:) hvis du klarer å la all driten prelle av her inne, så vil du faktisk finne en del oppegående mennesker her inne:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Innlegget er skrevet humoristisk fra min side, jeg tar meg ikke nær av det folk skriver her inne. HI
Lilli med småtrolla Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Jeg er i grunn veldig enig med deg i det du sier. Det er mangen som skriver mye rart, og det er ikke alltid folkeskikken blir brukt heller. Men jeg ser i gunn stor underholdning i desse innleggene samtidig. Jeg tar alt som blir skrevet her inne med en klype salt, og tar ikke til meg alt som blir skrevet. Jeg tror heller ikke det hadde vert like gøy å lese her inne visst alle bare "kosepratet" og alltid var enige. Det er underholdene og morsomt når alle skriver akkurat hva de mener, og vi kan koke sammen en skikkelig diskusjon av og til. (Alt med måte). Jeg mener bare at jeg har et liv utenom dette forumet, og at jeg har et veldig avslappet forhold til hva som blir skrevet her inne. Men jeg må jo si at jeg ser problemet når folk blir ondskapsfulle og sparker mennesker som allerede ligger nede.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Ja, det er underholdende, og det er mye som er spennende og underholdende å lese. viss ikke hadde jeg nok ikke vært her. Og jeg tar meg ikke nær av det jeg leser. Jeg bare reagerer på måten ting ofte blir sakt på, og at mange er så trangsynt i sine meninger. HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Nå begynner vel de temaene du nevner her å bli ganske så oppbrukt - drittlei alt som har med våtservietter, reimadresser, unge mødre, bakovervendte bilseter, lidl-bleier og jeg vet ikke hva. HVEM FAEN BRYR SEG OM HVA NOEN HER INNE MENER EGENTLIG. Vi er jo alle noen anonyme tullinger som spyr ut av oss det vi føler for akkurat der og da. Men tror så absolutt ikke at selv om folk ikke er enige med meg eller lirer av seg noe faenskap at de sitter inne med så mye mindre IQ enn meg. Ta dette for det det er du - et forum for anonyme.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #12 Skrevet 3. august 2009 Selvfølgelig tar du deg nær av det. Hvorfor harl du ellers skrevet dette innlegget da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå