tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Sitte her å se på jordmødrene når man selv skal føde om under et halv år. Idiot.
Tøssa Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 13 dager igjen til termin og jeg tenkte samme tanken da jeg satt å så på det...
Kortslutning Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 22 dager til termin og ser både jordmødrene og sykehuset. Skifter kanal så snart det er en fødsel som ikke går som den skal da, det blir for tøft. Men vanlige fødsler går veldig fint å se på
Kari K. med to søte små Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Hehe.. Litt skrekkblandet fryd her også. Men blir fryktelig rørt. Er glad mannen er borte i kveld. Tårene rant:p
FrøkenSprøken Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Ååååå, hvilken kanal er jordmødrene på?!?!
:)novemberbarn:) Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Så også jordmødre i dag. Har sett det før jeg ble gravid. Blir bare så rørt når jeg ser de små babyene blir født. Jeg blir ikke bekymret for fødselen i det hele tatt. Har ca. 15 uker til termin.
Johan Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Jeg og bare måtte se på. Stortuta her jeg satt. 28 dager til termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå