Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg er helt blank på hva jeg skal kjøpe... Tenkte på Krystallkubè hvor de brenner inn bilder, sjekket litt på nettet og dem er jo svindyre. Noen her er garantert mer kreativ enn det jeg er i dag. *sukk* Hadde blitt kjempe glad for tips
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg fikk et bra tips da jeg så på Oprah sitt program en gang. Ta digitale bilder av tegninger barnet (barna) dine har laget, og lag en fotobok av de. Det blir både personlig og kreativt. På Oprah snakka de om å lage en bok f.eks. for tegninger som småen lagde da vedkommende var f.eks. 7 år gml, en bok da vedk. var 8 år gml. osv. Det går jo også selvsagt an å samle tegninger alle barna har laget innen et visst tidsrom i en slik bok.. Så kan man jo lage slike digitale fotobøker via Internett. Poenget Oprah hadde med å lage slike bøker var å slippe å ha haugevis med tegninger rundt om kring, men at man nå heller kunne samle dem kategorisk på et sted der de kunne holde seg over lengre tid. Så kunne man heller kaste de originale arka de tegna på..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 digital fotoramme, kjøp også med et minnekort som du legger inn masse bilder av barnebarna...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 De finner vel noen markblomster? Tradisjonell gave fra barn... Denne boken om en bestemor som blir slukt, men kommer seg ut av situasjonen ved hjelp av en mann?
Gjest Tale30 Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Der snappet i alle fall jeg opp en ide fra en anonym. Det med fotobok med tegninger var genialt. Nå er jenta mi 7 mnd, så hvis hun ikke er eksepsjonelt intelligent så vil det nok ta en stund før det blir aktuelt, men dette skal jeg huske på! Jeg er stor fan av fotobøker da, og bruker fotoprogrammet på japan Foto. Jeg ahr skrevet en slags dagbok hvor jeg hver kveld laster opp bilder fra dagen og skriver hva som har skjedd. Så bestiler jeg fotobøker på 130 sider etterhvert som de blir ferdige. Det er en ide å lage slik fotobok med digitale bilder av bestemor og barnebarna da. Jeg er i gang med en slik bok til min mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå