Gå til innhold

Bor jeg med DYR eller???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jentungen slenger fra seg ting overalt! Blir gal!

Hørt om å legge skittne sokker i skittentøyskurva? NEIDA;legges rett ved siden av!

Ta tallerken ut på kjøkken etter middag? Hvorfor det liksom,kan jo bare stå der i 3-4 dager??

 

Jeg kan ikke huske at jeg ble anstatt som noe maid jeg iallefall,rydd opp sjææææl!

Skal IKKE vaske før jeg reiser i helga,så kan han bare sitte der i sitt egent rot,er drittlei av å rydde og vaske dagen lang....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe du får skrive en: å gjøre i helgen liste til han! hehe

Skrevet

Ikke vask klær som ikke ligger i skittentøysdunken, og la de brukte tallerknene stå der til neste måltid, så de må bruke det om igjen. Det hjalp i hvertfall på 9 åringen her i huset.

Skrevet

Ikke en dritt kommer til å bli gjort,jeg lover deg! Hadde de ikke hatt meg,så hadde de ikke kunnet gått på gulvet her...hadde ikke funnet veien til døra engang,for det hadde vært for mye klær på gulvet...de måtte rett og slett blåst opp gummibåden og rodd frem til døra hehe :P

Skrevet

Emma er bare 6,så jeg vet ikke hvor mye jeg kan forvente av henne,tydeligvis ikke så mye. må nok bruke sånt mot mannen iallefall,for han er den værste!

Skrevet

Du kan faktisk forvente ganske mye av en 6- åring, i hvertfall det at de skal rydde opp etter seg. Å rydde er en selvfølge i barnehage/SFO.

 

Hva du skal gjøre med en voksen mann uten ryddegener vet jeg ikke, streike kanskje??

 

En slik DOTT ville aldri ha kommet innenfor mine dører!

 

Ps: Har han blitt uryddig eller har han alltid vært sånn? For om han har blitt sånn etter at han traff deg så er det faktisk litt din egen feil....

Skrevet

En 6 åring bør kunne klare å putte sokkene sine i skittentøyet, og rydde av bordet etter måltid. Minsten her på snart 2 år setter til og med inn i oppvaskmaskina (og det har han begynt med på eget initativ, fordi han har sett at vi andre gjør det).

 

Men ja, du bør absolutt kjøre hardt på mannen din først, for han er jo en rollemodell for barna. Så når han bare lar ting stå, og de ser at det er greit, så kan jo de gjøre det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...