Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Mannen og jentungen slenger fra seg ting overalt! Blir gal! Hørt om å legge skittne sokker i skittentøyskurva? NEIDA;legges rett ved siden av! Ta tallerken ut på kjøkken etter middag? Hvorfor det liksom,kan jo bare stå der i 3-4 dager?? Jeg kan ikke huske at jeg ble anstatt som noe maid jeg iallefall,rydd opp sjææææl! Skal IKKE vaske før jeg reiser i helga,så kan han bare sitte der i sitt egent rot,er drittlei av å rydde og vaske dagen lang....
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 hehe du får skrive en: å gjøre i helgen liste til han! hehe
hamsterpia Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Ikke vask klær som ikke ligger i skittentøysdunken, og la de brukte tallerknene stå der til neste måltid, så de må bruke det om igjen. Det hjalp i hvertfall på 9 åringen her i huset.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Ikke en dritt kommer til å bli gjort,jeg lover deg! Hadde de ikke hatt meg,så hadde de ikke kunnet gått på gulvet her...hadde ikke funnet veien til døra engang,for det hadde vært for mye klær på gulvet...de måtte rett og slett blåst opp gummibåden og rodd frem til døra hehe
Gjest Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Emma er bare 6,så jeg vet ikke hvor mye jeg kan forvente av henne,tydeligvis ikke så mye. må nok bruke sånt mot mannen iallefall,for han er den værste!
Dronningen! Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Du kan faktisk forvente ganske mye av en 6- åring, i hvertfall det at de skal rydde opp etter seg. Å rydde er en selvfølge i barnehage/SFO. Hva du skal gjøre med en voksen mann uten ryddegener vet jeg ikke, streike kanskje?? En slik DOTT ville aldri ha kommet innenfor mine dører! Ps: Har han blitt uryddig eller har han alltid vært sånn? For om han har blitt sånn etter at han traff deg så er det faktisk litt din egen feil....
hamsterpia Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 En 6 åring bør kunne klare å putte sokkene sine i skittentøyet, og rydde av bordet etter måltid. Minsten her på snart 2 år setter til og med inn i oppvaskmaskina (og det har han begynt med på eget initativ, fordi han har sett at vi andre gjør det). Men ja, du bør absolutt kjøre hardt på mannen din først, for han er jo en rollemodell for barna. Så når han bare lar ting stå, og de ser at det er greit, så kan jo de gjøre det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå