Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Er dere fornøyde? Jeg er ikke medlem, men det ser ut som de ha noen fine bøker:)
Lilli med småtrolla Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg har akkurat blitt medlem. Syns vertfall jeg fikk en kjempeflott gratis velkomst-pakke! =D Babyen min er ikke komt enda, så jeg har bare fått det første bok-tilbudet. Det avbestillte jeg på nettet (veldig enkelt å avbestille), fordi jeg hadde bøkene fra før. Men det er flotte bøker til greie priser =) Syns det å ha bøker til barna sine er et MUST. Det gir masse kvalitetstid sammen med barnet. Jeg husker alle lesestundene med mine foreldre som veldig verdifulle. Som det står i reklamen: "Det er aldri for tidlig å lese"
2 små og en undulat Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg er medlem og synes de fleste bøkene som kommer derfra er supre! Guttungen min elsker bøkene, spesielt bøkene om figgen og piggen:) Ellers er lukebøkene veldig populære. Men jeg vil anbefale å avbestille noen pakken innimellom da mange av bøkene er litt like.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Det er jo bare å melde seg inn. Du avbestiller jo bare om du ikke ønsker neste pakke. Får jo se på forhånd hva som er i den også..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Kommer bøkene i postkassa eller må de hentes på posten?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Kommer helt an på om postkassen din er stor eller liten. Eller om postmannen har plass til å bære det med seg. Jeg har fått det noen ganger i posten og noen ganger må jeg hente det. Pakken er like stor hver gang så skjønner ikke helt opplegget til posten..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Er en helt grei klubb, hverken mer eller mindre. Vi fikk vel de første 4-5 pakkene, men deretter har vi avbestilt alt. Kommer til å melde henne ut ganske snart. Er også medlem i bokklubben baby, og den er mye bedre, og mye billigere!!
Gjest Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Tydeligvis, siden jeg i dag fikk en pakke (trodde jeg hadde meldt meg ut) Syns ikke det er noe bra. Dyrt. Får mye flere og bedre bøker for pengene på bokhandel/lekebutikk.
Libido- Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Vært med i 3 år. Stort sett fornøyd med alt =)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 "Terrorklubb" Var medl en gang, da jeg meldte meg ut begynte de å ringe. De ringte gjerne to- tre ganger om dagen, om jeg ikke tok tlf så fikk jeg tilbud i posten. Til slutt eksploderte jeg, da hadde jeg bedt dem slutte x antall ganger. I tillegg til at vi er sperret hos Brønnøysund. Meldte dem til Forbrukerrådet. Bøkene er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå