Gå til innhold

Er det mange her som er medlem i go`boken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde?

Jeg er ikke medlem, men det ser ut som de ha noen fine bøker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat blitt medlem. Syns vertfall jeg fikk en kjempeflott gratis velkomst-pakke! =D

Babyen min er ikke komt enda, så jeg har bare fått det første bok-tilbudet. Det avbestillte jeg på nettet (veldig enkelt å avbestille), fordi jeg hadde bøkene fra før. Men det er flotte bøker til greie priser =)

Syns det å ha bøker til barna sine er et MUST. Det gir masse kvalitetstid sammen med barnet. Jeg husker alle lesestundene med mine foreldre som veldig verdifulle. Som det står i reklamen: "Det er aldri for tidlig å lese"

Skrevet

Jeg er medlem og synes de fleste bøkene som kommer derfra er supre! Guttungen min elsker bøkene, spesielt bøkene om figgen og piggen:) Ellers er lukebøkene veldig populære. Men jeg vil anbefale å avbestille noen pakken innimellom da mange av bøkene er litt like.

Skrevet

Det er jo bare å melde seg inn. Du avbestiller jo bare om du ikke ønsker neste pakke. Får jo se på forhånd hva som er i den også..

Skrevet

Kommer bøkene i postkassa eller må de hentes på posten?

Skrevet

Kommer helt an på om postkassen din er stor eller liten. Eller om postmannen har plass til å bære det med seg. Jeg har fått det noen ganger i posten og noen ganger må jeg hente det.

Pakken er like stor hver gang så skjønner ikke helt opplegget til posten..

Skrevet

Er en helt grei klubb, hverken mer eller mindre. Vi fikk vel de første 4-5 pakkene, men deretter har vi avbestilt alt. Kommer til å melde henne ut ganske snart. Er også medlem i bokklubben baby, og den er mye bedre, og mye billigere!!

Skrevet

Tydeligvis, siden jeg i dag fikk en pakke (trodde jeg hadde meldt meg ut)

Syns ikke det er noe bra. Dyrt. Får mye flere og bedre bøker for pengene på bokhandel/lekebutikk.

Skrevet

Vært med i 3 år. Stort sett fornøyd med alt =)

Skrevet

"Terrorklubb" Var medl en gang, da jeg meldte meg ut begynte de å ringe. De ringte gjerne to- tre ganger om dagen, om jeg ikke tok tlf så fikk jeg tilbud i posten. Til slutt eksploderte jeg, da hadde jeg bedt dem slutte x antall ganger. I tillegg til at vi er sperret hos Brønnøysund. Meldte dem til Forbrukerrådet.

Bøkene er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...