♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Da kommer nemlig Emma & Adrian hit (nicket altså) gleder meg gleder meg gleder meg
Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 JA! det blir så gøy!! På tide snuppa,har jo chattet i over 8 mnd!! Håper bare jeg overlever flyturen! Kommer jeg full ut av flyet så er det bare pga at angsten tok over og øla ble eneste redning Neida
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 Glad det er gubben som må hente deg! Fy faen å dagen på jobb kommer til å gååååååååååååååååååååå såååååååååååååååååå sakte... Kommer til å trippe og trippe... Virker som en evighet til!
Gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Hehehe,dagen kommer til å gå sent her også...og bare vent til du ser bagasjen min! Jeg er sååå dårlig til å pakke,har nok med hele klesskapet mitt jeg
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2009 haha det er noe jeg alt har skjønt etter at jeg utalige ganger har hjulpet deg over msn! haha
Gjest Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Hehe,kan jo komme med ett eksempel : Hyttetur i 2 dager: til morten hadde jeg pakka 7 tshorter,5 boksere,ingen sokker hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå