Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 at samboeren har nære jentevenninner han har jevnlig kontakt med..? telefonsamtaler hver uke og meldinger nesten hver dag.. Da mener jeg ikke jenter vi kjenner felles.. eller er det bare jeg som overreagerer..?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hadde ikke godtatt det! Min hadde en gang ei som var "bare en venninne" For å si det sånn, så var det ikke det. Ikke for henne iallefall. Det ligger alltid baktanker bak hos en av dem.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Hvis dette er venninner han har hatt fra før dere traff hverandre/ble sammen, har du vel ikke noe du skulle ha sagt. hadde du akspetert at han forlangte at du skulle kutte ut en gammel og nær venn kun fordi han var mann?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 "Det ligger alltid baktanker hos en av dem", for noe tull! Mange har game og nære venner som de ikke vil gi slipp på fordi om de er i nye forhold, vet du. Det er bare usikre mennesker med veldig lav selvtillit som lirer av seg noe slikt!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Hvor mange er det snakk om? Jeg har en nær guttevenn som jeg hadde mye kontakt med selv om jeg hadde kjæreste. Og hva skal man gjøre hvis man er bifil? Kutte ned på kontakten med alle venner? Tror nok det hadde vært mye bedre hvis du ble kjent med disse jentene, at samboere kjenner hverandres nære venner er jo bare pluss!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Tja...jentevenner er greit synes jeg, men hadde stusset over at det var så mye kontakt mellom dem..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 jeg hadde en virkelig god venn da vi ble sammen. men siden han hadde hatt følelser for meg tidligere fikk jeg bare pes fra samvo pga at vi forsatt var venner etter vi ble sammen. så jeg kutta kontakten for å heller ha det bra sammen med sambo. ville ikke at han skulle være usikker på meg pga en annen gutt. dette var før jeg viste om jenta han er venn med. har prøvd å snakket med han om det å sagt at jeg ikke synes det er noe greit..jeg vet ikke noe om hun eller hvilken fortid de har sammen. bare at de ble kjent da han var i et tidligere forhold. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå