Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Fant en butikk som selger Kids Comfort regntøysett til 249 kr settet. Kom veldig bra ut i testen til F&B - og veil utsalgspris er 399. Kjekt å swpare litt penger, håper den er så bra som det ser ut da.
2smågull Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 jeg kjøpte leketøy-regndress til barna på obs til 199kr. kostet egentlig 449 kr. greit med noen varp ja
Fire småtroll Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Gøy når en finner slike "skatter" ja Jeg fant Gaupa regnsett til eldstemann på 70% forrige uke jeg, satt ned fra 500,- til 150,- Veldig fornøyd med det! Ikke så ofte skoleungene bruker regntøy siden de har allværsjakker, men de må jo ha et helt regnsett nå på høsten..
hamsterpia Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Jeg kjøpte en reserveregndress til minsten på Coop Maxi, til hele 60 kr. Nedsatt fra 199,- Og den virker faktisk veldig alright. Han har holdt seg tørr og ikke klam i det regnværet som har vært på østlandet i det siste, og den er veldig myk og god.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Jeg handla på Europris, da jeg kom til kassa så var det satt ned til 50,- pr sett. Passa meg bra fordi vi kjøpte bare fordi vi hadde glømt hjemme. Har fungert fint så langt =)
Linchen Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Kjøpte helly Hansen regnsett til 250 kr - koster vanligvis 699. På xxl. Kjøpte gummestøvler til 99 kr i stedet for 199. Var forresten på salget da det ble halv pris av rød pris eller 70% osv, fikk kjøpt utrolig masse klær til småen. betalte 650 kr for klær verdt ca2000. Smiiil - jeg elsker kupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå