Gå til innhold

Bleier og sånne ting, når handler dere inn det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

såpe, og sånne ting til badet, og små tinga som baby trenger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått det meste av bleier i prøvepakker og regner ikke med å trenge flere av den minste størrelsen for de vokser veldig fort fra dem. Såpe, pudder o.l. handler jeg vel inn nå snart, har 4 uker igjen til termin. Ellers er det meste klart, må bare montere senga og pakke sykehusbagen. Vogn, bilstol og klær er klart.

Skrevet

jeg har fått en sånn prøvepakke hvor det var med 4bleier, har bestilt flere sånne pakker:)

vet liksom ikke helt hva jeg skal handle inn av sånne stelle produkter, har ikke funnet noe liste på det:) ¨

Mulighet for og lage en sånn liste her?:)

Senga og sånne ting er klart her:) mangler bagen som skal pakkes:)

Skrevet

Vi har fått så utrolig masse bleier i gratispakker :) Syns det er så snillt gjort! Har sikkert bleier i flere uker etter fødselen.

Vi har ikke kjøpt noe bleier utenom. Butikkene er vel åpne etter fødselen også. Men stelleprodukt som såper, shampoo, sinksalve er kjøpt inn. Samt litt utstyr til førsehjelpskrinet. (Bommulspinner, klorexidin, febernedsettende, saltvannspray) =)

Skrevet

Kvar får de tak i sånne gratispakker? Har ikkje fått noko slikt eg...

Skrevet

Har også fått masse prøvepakker så trenger ikke handle inn bleier, men alt av klær, seng, bilstol og sånn er klart. eneste jeg trenger nå er babyolje tror jeg. har bare 4 uker igjen :)

De pakkene kan bestilles på nettet.

Libero.no ( da får du slipp i posten og henter på lindex)

Rimi.no ( også slipp i posten og henter i rimi butikk, var forresten mye fint i den pakken)

apoteket har også gratis babypakke( bare skriv ut slipp fra nettsiden og hent på nærmeste apotek)

Babyshop.no har også no gratis greier tror jeg ( kanskje bare bleiebøtte)

og siden jeg bor nærme sverige bestillte jeg på babyproffsen.se skrev ut en slipp på nettsiden og fikk bleiebøtte med masse bleier oppi.

weleda.no registrer deg og få et gratis valgfritt produkt.

mye fint og ta med seg i disse gratis pakkene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...