Lilli med småtrolla Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Min samboer skal være fadder til dattera av et vennepar =) Vi har kjøpt en sølvskjei i Opphøyet Rose mønsteret. Den kostet 650 kr. Syns dere det er veldig lite å gi når man er fadder?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Ja ,jeg hadde syns det var en litt kjip gave fra en fadder . Jeg er fadder til datteren til en venninde av meg og hun fikk smykker og to eventyrbøker av meg .(Samlet verdi ca 1500 kr +at hun bodde i bergen så jeg måtte kjøpe flybill) Jeg er også fadder til nevøen min og han fikk en sølv kopp (Søsteren min ønsket seg det )og den kostet 1800 kr . Men det kommer jo litt ann på hvor god råd dere har ,men syns en skje er litt lite .
Bunnies by night Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Nei, guri! Det må da passe fint som dåpspresang:) Jeg hadde ikke syntes at det hadde vært for lite verdt hvis det var fadderne til min gutt som hadde kjøpt det til han. Da vi døpte gutten vår, varierte gavene fra fadderne fra mellom 500kr - 1500, vi ble like glad for alt vi:) Hvis du føler på det selv så kan du kjøpe noe lite ved siden av - en leke til dåpsbarnet eller noe lignende:)
Lilli med småtrolla Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2009 Ikke akkurat det svaret jeg håpet på Haha. Men et ærlig svar. Tusen takk! Jeg får ta en tur å se om jeg finner noe mer Forslag kanskje? =)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 en gave til 650kr er da mer enn nok! gaver til 1500!! det er det verste jeg har hørt! det er da altfor mye! da gutten døpte seg fikk vi gaver for ca 500kr, og det var kjempefine gaver!
Lilli med småtrolla Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2009 Folk har vel delte meninger om det, skjønner jeg =) Men jeg føler vi har råd til å kjøpe noe litt ekstra. De står oss veldig nært, så det er kanskje litt lite. Kanskje et smykkeskrin ved siden kan gjøre susen
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Et smykkeskrin syns jeg var en flott ide . Eller : En cd med kjente eventyr (man kan jo brenne den selv ) En sang bok Mitt første bok om feks verden ,dyr osv.. Globus Obos medlemskap Det trenger ikke og være dyre gaver ,men syns en skje er litt kjedelig . Grunnen til at jeg har gitt så dyre gaver til mine gudbarn er fordi jeg har hatt råd til det og at jeg ville gi noe litt personlig ,i eventyr bøkene skrev jeg en liten personlig hilsen til dåpsbarnet .
Bunnies by night Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Jeg syntes det var kjempekoselig å få eventyrboken som martha louise har skrevet...Eventyr fra jordens hjerte. Det er en samling eventyr fra hele verden - med fine illustrasjoner http://www.jordenshjerte.no/Butikk/Eventyr%20fra%20jordens%20hjerte%201.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå