Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Kan dere tipse meg om et bra hotell? Skal på kjæreste-weekend og vet ikke helt hvor vi vil bo.
OsloMor Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hva med Gabelshus, har hørt mye positivt om stedet, men aldri bodd der selv:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Takk for tips, men ser at de har glassdører inn til badet på rommene!? Oioi, hehe.. Vet du om det gjelder alle rom?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Hadde fleska til på Grand ! Det er helt sjukt deilig Anbefales veldig. Ellers så hadde jeg leid enkeltrom på Plaza. De rommene er sååå store!!
NormaJean Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 grims grenka nede i sentrum http://www.grimsgrenka.no/
cherry coke Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Hadde booket på Grand ja=) Et ærverdig gammelt luksushotell! Nydelig og veldig god frokostbuffet;-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Vi var på bastion en helg.. fantastisk rom. flotte møbler, som gjorde hvert rom personlig:) utenfra ser det døds kjipt ut, men inne er det fantastisk! lykke til:)
OsloMor Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Frokosten på Grand er herlig ja! Men, liker området som Gabelshus ligger i bedre:) Til HI, vet ikke noe om rommene siden jeg aldri har bodd der. Men når jeg skal være turist i egen by så tar jeg meg en tur til Frogner og oppover mot Majorstua. Glassdør inn mpå badet er kanskje litt upraktisk ja, det er liksom grenser for hvor romantiske ting man gjør der inne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå