Gjest Iris<3 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Er nå 13 uker på vei, og har blitt stadig mer plaget med hodepine den siste tiden. Er det noen som har noen gode råd? Hva gjør dere for å forebygge, og hva gjør dere når hodepinen dukker opp? Tar dere smertestillende eller prøver dere andre ting? På forhånd takk for svar.
aloha83 Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hei! Jeg er 15+0 og har hatt konstant hodepine i 2 uker(håper du slipper det). Har tatt noen paracet men det hjelper lite. Jeg har pleid å legge meg for å sove litt, men ingenting hjelper så det er nok hormoner dette her. Har lest at det skal hjelpe å drikke mye vann og å gå en tur hver dag, ser liten effekt av dette og lurer på om det, i tillegg til hormopner kan være muskulært. Har hatt en del plager i ryggen før og har hatt god erfaring me behandling hos naprapat. Hvis man som gravid fortsatt kan behandles på den måten kommer jeg til å prøve det. Skal ring og høre i morgen. Hvis du oppdager noe som kan hjelpe tar jeg imot tips med stor takk!
NurseShark Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg har en del hodepine, og vanligvis er det bare IBUX som hjelper, men det kan man jo ikke ta som gravid. Dermed er mitt eneste tåd: Så fort du kjenner antydning styrt 1,5-2 liter vann. Du må drikke så mye på en gang for at det skal hjelpe. Ta en kopp kaffe (som uvider blodårene) og få noen til å massere hode/nakke. Jeg har og fått akupunktur en gang i nakken/bakhodet. Det gjorde at "stressmusklene" slappet av.. Lykke til
Venter på lilletulla Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Van og akupunktur, det hjelper meg. Er 13 uker,og ganske plaget av det desiste ukene. Blir mye bedre med en gang med rikelig med søvn, luft, vann og akupunktur!!! Håper det hjelper
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 kanskje det er noe som kommer rundt 13 uke,jeg er 12+1,og har hatt hodepine i 4 dager...har ikke tatt noe for det,slapper av,orker ikke å gjøre så mye. men vann er lurt og frisk luft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå