Reisa Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg synes ikke regntøy til barn er særlig regntett. Nå har jeg jo en sønn (4 år) som er over middels interesert i å være ute i regn, men regntøy er jo laget for å holde regnet ute selv om det vaskes.. Nå er jeg lei av kliss våt unge. Skulle ønske det fantes oljehyre (sånn gammeldags litt stivt regntøy) til barn. Noe som har tips til hvilken regndress man bør kjøpe? Tips om hvor man kan kjøpe oljehyre for barn mottas med kjempetakk
gordingoingslim Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 På siste utgaven av foreldre og barn får du oversikt over det regntøyet som kom best ut..mener cubus sitt regntøy kom best ut.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Etter å ha hatt barn i friluftsbarnehage i flere år, så anbefaler jeg Reflex sitt regntøy. Ticket to heaven er også bra.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 jeg har brukt lindex sitt til jenta mi, som gjerne svømmer i vanndammer, og er veldig fornøyd med det.kjøpte HH sist, og det er jeg IKKE fornøyd med, så jeg kommer til å kjøpe et nytt fra lindex igjen.(har kommet best ut i tester flere år) ellers er jeg veldig fornøyd med abeko sitt m/fleece inni.
Strandnelliken Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Med to aktive gutter i barnehagen (6 og 3 år) så sverger vi til reflex sitt regntøy. Har aldri klart å slite hull på det, dessuten holder det guttene tørre! De klager heller ikke når de må ta regntøyet på, så går ut frå at det er behagelig på.
Strandnelliken Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Ps: synes prisen er grei òg, 399 for et sett...
maleen Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Må le litt når jeg ser denne debatten.. Skaper minner fra da jeg fikk datteren min. Lette etter det "perfekte" regnsettet, kjøpte en ganske dyr en som skulle være så bra og i følge andre var jeg en "dårlig mor" hvis jeg ikke kjøpte den. Jeg var student og hadde vel ikke allverdens råd på den tiden (har en snart tenåring). Regnsettet ble kjøpt inn. Etter en stund så solgte de et sett til 49,- på matbutikken, jeg kjøpte den som reserve dress.. den dressen var og er helt utrolig. Jeg ga settet til barnehagen når hun hadde vokst ut av den. Den lever fremdeles og har holdt mange små barn tørre i øs pøs vær med lek i sandkassen o.l Den dyre dressen den holdt ikke så lenge.. Så mitt tips til deg er at du kontrollerer sømmene på regntøyet og ser om det er forsterket. Billige merker kan være like bra som de dyre.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Vi har i "alle" år vært fornøyde med Reflex sitt. Tykt og holdbart, uten å være stivt. Men i sommer har vi forsøkt Ticket to Heaven, men det har ikke blitt brukt nok til at jeg kan uttale meg om kvaliteten enda.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Jeg jobber i barnehage selv, og anbefaler alle foreldre å kjøpe reflex sitt. Det er, ut ifra min egen erfaring det eneste som holder ungene tørre. (bare hold deg unna de med for i, det suuuger til seg vann, stoffet går nemlig ned i sømmen) Ungene er aktive og leker kjempeflott med dette regntøyet. Man ser lett at de har veldig god bevegelse, spes fordi det faktisk er litt flex i regntøyet. Hvis du fortsatt er veldig interessert i å kjøpe "oljehyre" så får du dette brukt på finn. Bare husk at det er stivt, null flex og "klistrete" på innsiden. Det holder ungene tørre, men de går rundt som om de har en stoooor bajsebleie mellom beina. hehe
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 Jeg kjøpte bamse (lindex) til sønnen min i fjord høst og har vært kjempefornøyd med det. Slitesterkt og vanntett. Kjøpte det når det var på tilbud til 50% avsalgg;) I år fikk han reflex sitt, men det fikk han av bestemoren sin;) Ellers hadde jeg sikkert kjøpt bamse igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå