frk Nilsen Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg har kort der, og er utrolig sløv med å få den feite rævva mi i gir.... Med andre ord, jeg trenger noen som vil trene sammen med meg. Det er så mye lettere når man er to som har en avtale enn å dra bortover alene. Liker både spinning og sal(med unntak av aerobic) Noen som blir med??
lille løk Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Heisann! Har planer om å melde meg inn på Vallhall treningssenter- bor i nærheten. Hadde vært gøy å trene sammen! Litt mindre tiltak å dra på trening når man er to=) Skriver til deg når jeg har meldt meg inn.
frk Nilsen Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2009 Supert! Hvor bor du? Vi bor i Vallefaret
lille løk Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Bor på keyserløkka. Rett ved ica senteret på Hasle. Har gått mye tur med lillejenta rundt valle hovin, og har i det siste fått for meg at jeg vil begynne å trene på senteret der. Liker å trene spinning! Ikke aerobic her i gården heller! Men trenger virkelig å trene mage/ rygg, da magemusklene forsvant totalt etter graviditeten.
frk Nilsen Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2009 Var på spinning i dag, ganske ok time De spiller faktisk musikk som ikke er alt for dunk-dunk-techno :-P Noe som passer meg bra. Instruktørene der er flinke, og er flinke til å motivere(dette er erfart fra de få gangene jeg kommer meg dit ;-) Høst-timeplanen deres er ikke kommet på nett enda, men er nok rett rundt hjørnet. Du kan jo sjekke ut på vtts.no
lille løk Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Høres bra ut!! Stikker opp til senteret om noen dager for medlemsskap. Skriver til deg igjen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå