Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Har vært forkjøla i ei uke nå, og i de siste dagene med et voldsomt trykk rundt bihulene. Har hørt at det kan gå over av seg selv med tiden, men dsjefen min begynner å bli gretten når jeg ringer hver dag og er sjuk, så jeg lurte på å komme meg til legen. Men har det liten hensikt, eller er det greit å få en diagnose og kanskje sykemelding? Noen som vil hjelpe, har litt legekontorskrekk
Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Er du hjemm fra jobb når du har bihulebetennelse evt. forkjøla?????? makan til arbeidsmoral da... Jobbet mens jeg gikk på penicillin jeg for bihulebetennelse... Se å kom deg på jobb late kjerring!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Så flink du er som går på jobb og smitter alle rundt deg da Jeg jobber med mat, og er ikke interessert i forpeste alle som senere skal spise den, og gidder heller ikke smitte kollegaene mine, ellers takk. Og ikke gidder jeg slite meg igjennom arbeidsdagen med feber og i dårlig form heller, så kall meg lat så mye du vil, di sure lille mus, det driter jeg i HI
Gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Smitta ingen jeg mens jeg var sjuk. Hørt om håndhygiene?? Synes virkelig at terskelen for å være borte fra jobben er altfor alv hos altfor mange...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 ja du må gå til lege..du har en betennelse i kroppen,så da må du få pennicilin.. å ja det er helt riktig du skal ikke gå på jobb å smitte alle andre.. og alvorligtalt "hørt om håndhygiene" DET SMITTES GJENNOM LUFTA NEFFI!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Skjerp deg neffi.. Npr jeg har bihulebetennelse har jeg feber, går på penicillin og forte. Ikke sjangs i havet at jeg hadde klart å jobbe.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Jeg har vel bihulebetennelse minst 3 ganger i året, og hadde ALDRI i livet klart å gå på jobb med det. For det første klarer du ikke konsentrere deg om jobben, så hva er vitsen med å være der. For å blidgjør sjefen og evt. nebbete koleger??! Kom deg til legen og få deg en sykemelding! Bedre å bli hjemme et par dager og bli fortere frisk enn å pine deg gjennom en uke med uproduktivt arbeid sier nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Godt å høre at det ikke bare er meg som blir slått ut av å være syk. Jeg får ta en telefon til legen imorgen, og høre hva de sier. Takk for svar, alle sammen, neffi inkludert HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Jeg kom meg faktisk ikke til lege fordi jeg lå svimmelslått i senga i et par dager. Begge gangene har jeg på en måte våkna igjen etter 3 dager og ikke skjønt hvor det har blitt av tida. Men jeg var jo ved bevissthet de 3 dagene, og bihulebetennelse er helt for j***** å få. Hadde nok ikke en gang greid å ringe arbeidsgiver for å si i fra at jeg ikke kom, så bra jeg ikke hadde noen jobb da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå