Gå til innhold

Når gå til legen med bihulebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært forkjøla i ei uke nå, og i de siste dagene med et voldsomt trykk rundt bihulene. Har hørt at det kan gå over av seg selv med tiden, men dsjefen min begynner å bli gretten når jeg ringer hver dag og er sjuk, så jeg lurte på å komme meg til legen.

Men har det liten hensikt, eller er det greit å få en diagnose og kanskje sykemelding?

Noen som vil hjelpe, har litt legekontorskrekk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du hjemm fra jobb når du har bihulebetennelse evt. forkjøla??????

makan til arbeidsmoral da...

Jobbet mens jeg gikk på penicillin jeg for bihulebetennelse...

Se å kom deg på jobb late kjerring!!!!!!!!!!!

Skrevet

Så flink du er som går på jobb og smitter alle rundt deg da ;)

Jeg jobber med mat, og er ikke interessert i forpeste alle som senere skal spise den, og gidder heller ikke smitte kollegaene mine, ellers takk.

Og ikke gidder jeg slite meg igjennom arbeidsdagen med feber og i dårlig form heller, så kall meg lat så mye du vil, di sure lille mus, det driter jeg i :P

HI

Skrevet

Smitta ingen jeg mens jeg var sjuk. Hørt om håndhygiene??

Synes virkelig at terskelen for å være borte fra jobben er altfor alv hos altfor mange...

Skrevet

ja du må gå til lege..du har en betennelse i kroppen,så da må du få pennicilin..

å ja det er helt riktig du skal ikke gå på jobb å smitte alle andre..

og alvorligtalt "hørt om håndhygiene" DET SMITTES GJENNOM LUFTA NEFFI!

Skrevet

Skjerp deg neffi..

Npr jeg har bihulebetennelse har jeg feber, går på penicillin og forte. Ikke sjangs i havet at jeg hadde klart å jobbe.

Skrevet

Jeg har vel bihulebetennelse minst 3 ganger i året, og hadde ALDRI i livet klart å gå på jobb med det. For det første klarer du ikke konsentrere deg om jobben, så hva er vitsen med å være der. For å blidgjør sjefen og evt. nebbete koleger??! Kom deg til legen og få deg en sykemelding! Bedre å bli hjemme et par dager og bli fortere frisk enn å pine deg gjennom en uke med uproduktivt arbeid sier nå jeg.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som blir slått ut av å være syk. Jeg får ta en telefon til legen imorgen, og høre hva de sier.

Takk for svar, alle sammen, neffi inkludert ;)

HI

Skrevet

Jeg kom meg faktisk ikke til lege fordi jeg lå svimmelslått i senga i et par dager. Begge gangene har jeg på en måte våkna igjen etter 3 dager og ikke skjønt hvor det har blitt av tida. Men jeg var jo ved bevissthet de 3 dagene, og bihulebetennelse er helt for j***** å få. Hadde nok ikke en gang greid å ringe arbeidsgiver for å si i fra at jeg ikke kom, så bra jeg ikke hadde noen jobb da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...