cec26 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 skal møte opp på sykehuset kl 8... gru gleder meg ganske mye.... jeg håper jeg er såpass moden nå at de kun tar vannet og at ting går av seg selv... kroppen har jo gjort dette 2 ganger før så.... og at det ikke tar for lang tid... ..
Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Masse lykke til!! Skulle ønske det var meg som kunne kommet igang,er så lei nå.. Jeg er også tredjegangs og håper det ikke skal ta så lang tid,gruer meg jo også litt men samtidig såå klar for å bli ferdig:)
cec26 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2009 Tusen takk;) er nok din tur snart og skal du se... Du får ha lykke til du og...
VinterSol+2 Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 lykke til! du skal se dette går veldig fint! (jeg syns riene var mer "rett på sak" da jeg ble satt i gang enn da jeg satte i gang for egen maskin, men jeg var ikke moden eller noe da, siden det ikke egentlig var på tide med fødsel enda. så dette går nok veldig bra!) heldige deg! gleder meg til det er min tur!
Lykkelig med nr. 2 i magen..:) Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Hvor "moden" må man være for at de bare kan ta vannet da egentlig...? mormunnen min er åpen for 1-2 cm, men der er fortsatt en skjedekant... dette er vel ikke nok sikkert? var på overtidssjekk i dag, ingen forandring på to uker.... kjipt. men men, ny time fredag, kanskje igangsettes da.... blir vel modningspiller og alt styret da kanskje...?
cec26 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2009 Jeg var på kontroll på onsdag 29, da hadde jeg 2 cm åpning, skjedekant på 1 cm også fikk jeg karakter 4 på dette modningsarket.... hun sa at alt over 5 på flergangsfødene så tar de vannet... så jeg håper jo nå 6 dager senere at jeg er litt mere moden da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå