Gå til innhold

Stellebordkommoder billigere i sverige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ingen pris på babyproffsen sine sider, noen som vet om de er billigere i sverige enn på f.eks babyshop??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noe billigere blir det jo, spørs litt hvor lang reisevei du har og sånn. ville satset på happyland, i så fall, de er gjerne en del billigere enn babyproffsen.

hva er du ute etter da? jeg har et stoort fint stellebord med skap under til salgs;-)

Skrevet

HAr ikke så langt å kjøre... Er ute etter en kommode med stelleplass på toppen... har ingen steder å legge babyklærne, så det viktigste er kommoden egentlig, kan alltids lage stelleplass på toppen av en vanlig kommode også..

Skrevet

problemet med en vanlig kommode er jo at den fort blir litt smal.

jeg satte veldig pris på at vi hadde en så svær stelletopp på stellebordet vårt, (var plass til to barn ved siden av hverandre, om du ville, der barna kunne ligge med bena mot deg.. myye lettere å stelle sånn enn "sideveis"

Vi har flyttet derimot, og nå må jeg stelle påtoppen av vaskemaskina, for vi har flyttet fra stoort bad til et bittelite.. hehe.

Men det er ikke en kommode vi har da, det er et stort skap med to hyller , -men jeg hadde alt inni der, altså bare satte inn et par kurver for sorteringens skyld..

anbefaler egentlig det. sånn kommode/skap som du kan ta av stelletoppen når du er ferdig med stellebordsperioden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...