olebrum30_05&09&13 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 inatt begynte jeg å blø en del med slim. Jordmor på føden mente over tlf at det var veldig vanlig så hvis det ikke avtok eller ble brunt til imorges skulle jeg komme inn.. jordmor jeg snakket med idag mente det kunne være slimproppen, og for min egen del kunne jeg komme inn så jeg slapp å bekymre meg.. så reiste inn.. var der i 11 tiden og i halv 12 tiden fikk jeg de der registreringene av hjertelyd og rier.. hjertelyden var på alt fra 130 til 184 på det høyeste.. men helt normalt sa jordmor.. (syns selv 180 hørtes høyt ut) var nok fostervann, ungen så bra ut.. hadde gått fra hode nedi bekkenet til seteleie men det gjor de ingenting med før uke 36 uansett)... livmorhalsen eller livmorhalstappen var 4 cm.. vet ikke helt hva det betyr.. måtte ha liten terskel på smerter på kynnerne, men han ville nok ikke komme sånn plutselig om det ble skikkelige rier så ville ha tid til å komme inn på sykehuset.. hehe.. gjennomsnittlig vekt 2000-2100gr.. så da kan jeg slappe litt av.. skummelt med blødninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå