Malin90&Talia09<3 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Nå er jeg 38+6, og det kan enda være en god stund til fødsel. Men synes alle "klager" og forteller om vonde kynnere, masrier, slimproppen, og vannavgang. Mensenmurringer og stikninger og hva det måtte være... Jeg kjenner ingenting av noe av dette!! Jeg som er så fødeklar som det kan blir. Er det noen her inne som har født uten disse "modningstegnene" ? At det liksom bare plutselig har skjedd noe uten forvarsel ? Begynner å bli utålmodig, våkner opp og "leter" etter smerter ;-p
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hadde ingen av disse plagene i mitt førsta svangerskap.. Fødsel startet av seg selv 14 dager før termin, jeg var helt uforberedt. Man trenger ikke ha tegningsblødning, kynnere (vær lykkelig for det) vannavgang eller se slimproppen. Skulle ønske det var slik som første gang. Tortur med disse messmertene og vonde kynnerene. Har ikke noe å si for når man føder, uansett, så nyt at du slipper
Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 hadde ingenting av dette de to forrige graviditetene...absolutt ingenting.Plutselig bare gikk vannet og så var det igang.. Men denne gangen har jeg hatt både murringer,kynnere,maserier og stikkinger i over 5 uker.men det skjer ikke noe mer... Har 2 dager til termin og sååå klar for å bli ferdig!!
Da HarViTreUnger Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Første gang ble jeg satt i gang og hadde da ingen tegn til fødsel på forhånd. Ikke moden i det hele tatt da jeg kom inn på sykehuset for igangsetting. Andre gang startet det av seg selv en kveld, hadde da ikke hatt noen tegn til at fødsel. Var inne to dager før og sjekket moding, hadde da bare 1-2 cm. Kjente mensmurringer kl 22 og våknet kl 24 med begynnende rier. Denne gangen har jeg hatt noen kynnere, maserier, mensmurringer og flere falske alarmer. Men er nå 9 dager over og ingenting skjer.
Tøssa Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 er så individuelt detta, men finnes de som ikke kjenner noe før det setter igang for alvor...ungen blir jo født før eller siden likevel...så kan du jo tenke at du er heldig frem til des som slipper å bli"lurt" til å tro at nå er ting i gang, mens det i virkeligheten ikke er det
Malin90&Talia09<3 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2009 Ok, takk for svar alle sammen!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå