Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Har veldig vondt i kroppen og har prøvd alt av behandlinger, jeg har vondt! Noen som kan svare meg, så blir jeg glad!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Har googlet symptomene nå. Har mange av de, men ikke problemer med fordøyelsen heldigvis. HI
Cat.68 Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Muskel og leddsmerter som er veldig beveglige er vel det som gjennkjenner fibromyalgi best. Vanskelig å forklare egentlig. legene finner det oftest ut gjennom utelukkingsmetoden. Man tester for de mer kjente og spesifike ledd og musklesykdommer, og hvis inget funn der samt at man reagerer på sk tender points så kan diagnosen stilles, av enten nevrolog, lege eller reumatolog.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Tusen takk for svar:)! Min nakke, arm og skulder er alt annet enn bevegelig. Sitter nå her med smertene og blir mer og mer deprimert. Ikke orker jeg å være sykemeldt heller, så i morgen begynner jeg på jobb igjen. Vil så gjerne at det skal gå bra.Har ikke vært hos annet enn fastlegen, men det er vel på sin plass å kreve henvisninger til noe annet enn fysioterapeut.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Det er vel litt uvisst hva som er symptomene. Er det ikke når man ikke finner noen forklaring av kjent art så kaller man det for det? Men ingen vet helt hverken hva det er eller om det finnes.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Mine symptomer er. - kraftløshet - hovenfornemmelse - svimmel - vondt i hodet - mageproblemer - feberfølelse - smerter i kroppen - stiv i kroppen - trøtt - slapp - vonde handledd - kvalm - surrete og glemsk - vondt i halsen - fryser
Cat.68 Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Joda det finnes, og har også et eget diagnose nummer i WHO.men siden det ligner veldig på mange andre mere kjente sykdommer må disse elimineres først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå