Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Ja da har vi vært på 3D ultralyd. Han sjekket først alt i 2D og alt ser ut til å være i skjønneste orden :-) Alltid godt å få det bekreftet... Ser ut til at min menstermin stemmer myye bedre enn UL terminen iallefall...så satser på en oktoberbaby her vi :-) Hun er nå 1108 gram og det tilsvarer uke 28+0 iallefall....ifølge ul termin er jeg 26+6 i dag, menstermin 27+6 Men ble ikke så mye 3D på oss denne gangen heller, hun la seg med rompa opp, og ansiktet inn mot ryggen min og hendene foran så ville absolutt ikke vise seg frem nei hehe Fikk et bra bilde av at det er ei 100% jente iallefall, så om noen er i tvil så har vi billedlige bevis :-) Men fikk ny gratis time torsdag 13 august så håper hun ikke er like sjenert da iallefall :-)
Millapril Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Så moro! Deilig å vite at alt står bra til og se litt størrelser osv. Vi måtte tilbake hele 4 ganger før vi fikk gode bilder da vi tok 3D. Og det er så moro å se hvor lik hun er seg selv fra 3D bildene til faktisk baby. Han tok også et "snitt" av henne i magen, og beregnet ganske nøyaktig vekt på henne ved fødsel. Jordmor var waaay off! Så bildene og det var jo ikke tvil om at det var jente. Håper på bedre lykke neste gang, og at dere får se ansikt mm.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Hei, Ja det er liksom ikke sånn at en kan si smil og se i kamera, he he. Men så moro at dere tar bilder da. Det gjorde aldri vi første gangen, men tanken har slått meg at det gjør vi kanskje neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå