Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg er skikkelig dårlig og redd for å gå gjennom dette forgjeves, trenger noen gode nyheter nå...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Kvalmen er jo egentlig et veldig godt tegn. Å miste da man har ekstrem svangerskapskvalme er ytterst sjeldent. Å miste ved vanlig svangerskapskvalme er noe annet. Så hva har du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Det er uvanlig, men ikke umulig, å miste ved hyperemesis. Selv har jeg mistet mange ganger, men det gikk bra i det svangerskapet jeg hadde kraftig hyperemesis. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Tja, tenker man på statisitikken så er det jo veldig uvanlig å få hyperemesis samt at det også er litt uvanlig å ha en MA. Sjansen for å være så uheldig å oppleve bedde deler er derfor svært liten. Jeg har selv hatt hyperemesis og gikk helt bra med babyen. Får du oppfølging av lege? Viktig at du får i deg nok næring, ikke nøl med å vurdere sykehusinnleggelse for å få i intravenøs, da kan det også godt hende at de sjekker babyen i UL. Ellers så anbefaler jeg akupunktur og konstant småspising av ting du har lyst på.
"nøtteliten" Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Det var jeg og! Har hatt en MA- hadde da ikke hyperemesis. To svangerskap med hyperemesis - to fine babyer:) Det er vel aldri noen garanti, men har ikke hørt om noen med hyperemesis som har mistet. Hang in there:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå