Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Ser de har fått inn endel nytt tøy..fuskpels jakker med leopard-motiv, "skinnjakker" i både lille og svart osv.. Er det bare jeg som syntes det er rart å kle feks ei jente på 1 1/5 år i sort skinnjakke? Er jeg litt sær?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 de kommer med mye så rart. så de hadde høyhæler til baby. hehehe. det var i tøy da, så det er jo ikke mulig å gå med de.. jeg synes det er sært ja. skjønner heller ikke greia med bikini til småjentene heller. men jaja. er ikke en som kler ungen min i skinnjake og fuskpels. men ser ikke noe galt i de som gjør det av og til for pyntens skyld. men å kle ungene dagli i sånne klær er lit merkelig. unger er jo søte små og det blir helt feil i mine øyne. nå har jeg ikke jente heller jeg da, men en gutt. men så de hadde skinn jakke til gutt også. hadde vært litt tøfft d da egentli, en ikke noe jeg skal invistere i
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg ser ikke problemet med skinnjakke i det hele tatt. Faktisk er det er friskt pust oppi alt det rosa og blå.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Jeg synes det er gørstygt uansett, jeg. Like harry med leopard med fuskepels til voksne som til barn. Min smak:-)
Ladycaliente Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Syntes tøyet er skikkelig stilig jeg. Handlet litt der i dag og vurderer å kjøpe sort skinnjakke til vesla.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Lilla skinnjakke ( ikke svart:) kunne jeg kjøpt til jentene, de blir tre i oktober. Men jeg syns ikke det er fint på et barn under to år.
Lilli med småtrolla Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Personlig syns jeg det er grusomt stygt med skinnjakke på små barn. Får dem til å se bøllete og litt harry ut Mener jeg da... Men det er sikkert mangen som mener at babyklærne jeg har kjøpt inn er fæle. Hver sin smak =)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Har ikke noen moralske innvendinger mot det ene eller det andre materialet til barn, men det jeg synes er dumt, er at de blir seende ut som små voksne, noe de jo ikke er. Synes barn kan ha barnslige klær enn så lenge. Blir tidsnok voksen.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Altså, når jeg så at de hadde skinnjakker helt ned i str 86 så tenkte jeg bare "hæææh"?? Det er den str min bruker nå, og hadde ikke helt følt meg komfortabel med å kle henne i denne. Om hun var litt eldre og jakken var brun kanskje, til feks en søt blondekjole..men ikke når hun nettopp har fylt året. Ville bare se om jeg er usedvanlig sær eller om andre har samme mening. Setter pris på innspill, uansett hva dere måtte mene: ) HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Blir helt tøvete av folk her inne, ALT er jo harry!
Gjest Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Har jøpt den sorte sinnjaa fra hm til jenta mi på to år;)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #13 Skrevet 3. august 2009 Helt enig Hi. Jeg synes det er ret og slett tacky og harry. Sier ganske mye om foreldre som synes det er friskt og fint!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #14 Skrevet 3. august 2009 Folk kan kle barna sine i hva de vil for meg, men måtte bare skrattle da jeg fant en trenchcoat i str 68. At klær er praktiske og behagelige for mine små er pri. nr 1. De har helt vanlige klær, myke bukser, gensre, myke jakker i bomull eller goretex, fleece, alt etter sesong. Skinnjakke ser jeg på som meget upraktisk, stivt og må vel bare være for å vise barna fram? Men værsågod sier bare jeg...
partyoffive Skrevet 3. august 2009 #15 Skrevet 3. august 2009 he-he sporvinj, for mye cola på tastaturet
Gjest Skrevet 3. august 2009 #16 Skrevet 3. august 2009 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=BARN_LFL_YTT&shoptype=S Faktisk kjøpt hele antrekket med skinnjakka der jeg;)
partyoffive Skrevet 3. august 2009 #17 Skrevet 3. august 2009 Er forresten en stor H&M fan. Synes den nye kolleksjonen var veldig stilig. Men ikke ti lde aller minste nei. Det blir en personlig mening. Synes det er kjempestilig på jentene 4+.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #18 Skrevet 3. august 2009 Heller to'åringen som har sett på youtube. K, Ctrl og venste musetast har fått hard medfart;)
Ladycaliente Skrevet 3. august 2009 #19 Skrevet 3. august 2009 Er det det antrekket med det lilla skjørtet ,t-shirt og skinnjakke du mener småsp? Er i alle fall det jeg har vurdert til jenta mi på snart 14 mnd,men bare kjøpt t-shirt til nå. Men skinnjakka i hårreisende str 86 skal jeg kjøpe til henne :)
*1+1=2 små* Skrevet 3. august 2009 #20 Skrevet 3. august 2009 synes de hadde mye fint på HM nå Mye i lilla og fine bukser, skinnjakka vakke helt etter min smak men mest fordi det er noe upraktisk for ei på 2 år:) Mannen digga den;) Synes også de vestene med fuskepels var litt pene jeg da, kult å kunne kjøpe noe litt pent som ikke koster flesk:)(er bare ikke veldig bhg. vennlig)
KaMa Skrevet 3. august 2009 #21 Skrevet 3. august 2009 Helt ok når man får unger fordi man er for gammel til å leke med dukker.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #22 Skrevet 3. august 2009 Det antrekket ja:) Syns det var kjempetøft. Spes. skjørtet.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #23 Skrevet 3. august 2009 Man blir aldri for gammel til å leke med dukker kama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå