Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Gratulerer så kjempemye - det har gått meg helt hus forbi i ferietidene... Når ble det og var det (mye) før tiden, eller? Kommet dere hjem og snust på hverdager enda, eller kanskje fortsatt på sykehus? Gutter eller jenter eller en av hver? ...fra hun som som vanlig er supernyskjerrig ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Slenger meg på her og sier gratulerer! Visste ikke at du hadde fått.. Kose dere videre da:o)
* 5 om dagen * Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 sender gratulasjonene mine her jeg også,det viste jeg ikke...hmmm.har vist vært litt borte fra disse sidene likevel...hehe...
erteposen + 4 Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Takk, takk:) Vi kom hjem i forrige uke, og i dag er første dagen jeg er hjemme alene med gutta mine. De var en del premature, men legger nå på seg og er spreke tasser. De er enegga kunne patalogen som undersøkte morkake og fosterhinne formidle i dag, men de er ulike både i utseende og temperament. Det er stor stas, men jammen mye arbeid også
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2009 Så morro da - håper du ikke drukner helt i babyarbeid ;o) Jeg syns det var kjempepes denne gangen med nr 2 (stikk i strid med hva de fleste ser ut til å oppleve) og hadde jeg fått to på en gang hadde jeg vel daua (sier man når man ikke har opplevd det, selv om man stort sett takler det meste av hva man får "servert"). Lykke, lykke til fremover, spes nå når du er "alene" ;o)
erteposen + 4 Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 He, he...jeg tenkte tanken på hvor enkelt alt er med en liten baby i natt, siden den ene våknet når den andre sovna. Men de får jo selskap med hverandre på sikt! Koselig med nr 2!!! En har roa på en annen måte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå