Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Hei. Når begynnte dere med bil belte for gravide? er bare 7 uker på vei no, er det fortidleg?
LilleFrøkenL Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Hei! Jeg begynte nå nettopp med gravid belte..er 15 uker nå! vet ikke når det er vanlig å begynne med det! Men det er jo for å beskytte deg og babyen,så jeg mener det er viktig å bruke det!
elmaaani Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Jeg begynte med det da jeg var ca 14 uker mener jeg... Ulike tester sier jo at det ikke er mer sikkert enn vanlige sikkerhetsbelter, men mye mer behagelig mener no jeg... Er i uke 30 nå og synes det er ubhagelig når jeg ikke benytter dette... Gjør som du føler er best for deg og magen du =)
Frøken B ღღ Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Det har vel kommet fram at beltet faktisk ikke beskytter noe særlig, men OM det hadde fungert slik reklamen sier så hadde det vært farlig. MEN, jeg bruker det selv allerede selv om jeg ikke er lenger enn 11+5. Da fordi det er behagelig. Jeg slipper at det strammer over magen, noe jeg merker allerede er ekkelt.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 takk for svar kjenne allerede at mine klede strammer om magen og belte, er ganske så oppblåst. hehe.
Sistah*G07*J09* Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 begynte å bruke det omtrent samtidig som jeg begynte med gravidbukser. Har jo ikke noe å si for trafikksikkerheten, men for komforten så er den god Ekkelt å ha noe som strammer over magen, så veldig greit å bruke det
lille frø, mor til to Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Jeg bruker gravidebelte i min egen bil og anbefaler det pa det sterkeste. Noen sier at det ikker er noe sikrere med et slikt belte. Mannen min bråstoppet i dag, da hadde jeg ikke gravidebelte på og fikk et skikkelig trøkk rett i magen. Det var fryktelig vondt.
Tøssa Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 hadde tenktt å kjøpe det,meeeen så langt har jeg ennå ikke kommet og har 13 dager igjen til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå