2flottebarn;) Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Må man sende inn papirer (erklæring og forlovelseserklæring) til folketrygden/skatteetaten, eller holder det å ha de med til byfogden? Må man ha forlovere?
OsloMor Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Først må man sende inn papirerene og erklæringen på at man ikke er i slekt etc, og deretter må man inn for vigselen. Man må da ha vitner, men det trenger ikke å være de samme som har skrevet under papirene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå