Gå til innhold

Hva synes du om guttenavnet Timian?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passer på en liten gutt, men ikke på en stor barsk mann.

Skrevet

Ser for meg en liten pinglete gutt

Skrevet

Det er nesten like fint som Persillius.

Skrevet

jeg "døpte" hingsteføllet mitt for Timian.....

Skrevet

Det er en urt ja, jeg brukte nettopp litt timian i pølsegryta for å få litt snert på den ;-)

Skrevet

Høres godt ut, nam nam...

Skrevet

Det er og blir et krydder/en urt. Pinglete som navn...

Skrevet

høres ut som en krydder-homse fra Jessheim..

Skrevet

Høres ut som en ponni eller noe...

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Foretrekker Safranius.

Skrevet

Akkurat det samme som Oregano

Skrevet

he he, så jo først nå at flere hadde vært litt morsomme :)

Skrevet

Syns det er litt kult jeg :)Hadde jeg fått tvillinger ,1 gutt og en jente kunne jeg ha kalt de Timian og Mynthe .Syns det er fine navn .

Er det så mye værre en feks Bjørn ,Varg ,Leo osv ..?

Skrevet

Mor har ingen utdanning, ønsker å fremstå som spesiell. Sikkert ikke riktig for DEG (fordi ingen innrømmer at sånne ting stemmer), men det er det navnet lyser av.

Skrevet

Sønnen min gikk på en medisin som hete Timian i noen år. Og jeg hadde aldri kallt opp sønnen min etter en medisin.

Skrevet

Timian er vist veldig populært blant kokker da. De bruker det til det meste.

Skrevet

nei huff, er ikke det en urte da?

Skrevet

beklager ,men syntes ikke det er noe fint navn,på et menneske.Når jeg var lita hadde bestemora mi en skillpadde ,som het Timian.

Skrevet

vel det er en urt. som er godt på pizza.

Skrevet

Jeg synes Timian er nydelig! Vurderer det om jeg får sønn.. det er ikke så uvanlig egentlig :) er jo også en gutt som var med på idol for noen år siden som het det tror jeg? folk kaller ungenesine for liv, sol, annemona, ulf, bjørn, ++ de fleste navn har betydning...

se f.eks det populære navnet Linnea.. det er en blomst som heter Linnea.. den blomsten er oppkallt etter etternavnet på en forsker.. lurte på om det var arvemateriale han forsket på? timian er en blomst/urte, og et guttenavn :)

Skrevet

Mer likandes enn mye annet.

Forstår ikke helt alle som uffer seg over at navnet også er navnet på en urt. Som flere har skrevet, det er ikke særlig mye mer spesielt å kalle gutten sin Timian enn å kalle jenten sin Linnea..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...