Gå til innhold

Noen her som er plaget med hoste?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg irritert hals, som gjør at hver gang jeg har spist ( gjelder deet meste, men særlig melk/ melkeprodukt og spesielt sjokolade) begynner d å klø og blir litt slimete - og d eneste som hjelper er Fribol halsdrops fra apoteket...

 

Dette er mitt andre svangerskap og jeg husker jeg hadde det samme problemet i mitt første - men at det gikk over rundt uke 15-16. nå er jeg 14 ca, så satser på at det forsvinner - men er det bare meg??

 

De legene jeg har snakket med hadde ingen forklaring da jeg tok det opp da jeg gikk med vårt første barn, og sier det ikke er vanlig. Men nå fikk jeg det igjen - og har hostet i iallefall 4 uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...