movic1 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Da mener jeg irritert hals, som gjør at hver gang jeg har spist ( gjelder deet meste, men særlig melk/ melkeprodukt og spesielt sjokolade) begynner d å klø og blir litt slimete - og d eneste som hjelper er Fribol halsdrops fra apoteket... Dette er mitt andre svangerskap og jeg husker jeg hadde det samme problemet i mitt første - men at det gikk over rundt uke 15-16. nå er jeg 14 ca, så satser på at det forsvinner - men er det bare meg?? De legene jeg har snakket med hadde ingen forklaring da jeg tok det opp da jeg gikk med vårt første barn, og sier det ikke er vanlig. Men nå fikk jeg det igjen - og har hostet i iallefall 4 uker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå