Gå til innhold

fra ene sykehuset til det andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag var jeg på kontroll og JM mente da at BT var for høyt (140/90) eller i grenseland, måtte ta noen blodprøver og komme tilbake i går (søndag).

Kom inn dit og fikk vite at det var noen av blodprøvene som var forhøye og at BT ikke var noe bedre, dette var kl 12 i odda.

Hun ringte til Haugesund sykehus og de ville ha meg inn på en bedre kontroll der, så da var det bare og hive seg i bilen og kjøre, viste ikke om jeg fikk komme hjem igjen den kvelden eller hva som kom til og skje.

Kom ned dit og fikk tatt nye blodprøver og ny urinprøve som viste +1 på protein noe jeg ikke hadde hatt før.

De nye blodprøvene viste at ting var roet seg ned litt så da fikk jeg slippe å bli innlagt, no skal vi bare vente til fredag, da skal jeg på ny kontroll.

Måtte ringe de hvis jeg ble dårligere på noen som helst måte før da, komme og ta nye tester.

Ble veldig lettet over at tingene var bedre og at jeg slapp bli skrevet inn men fra no av skal jeg ha en bag klar til meg i bilen hvis det skulle skje igjen.

Har i dag 25 dager igjen til termin så vil ikke påstå at det hadde vært krise om hun kom nå (vekstestimering 2600 g)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...