Gå til innhold

Noen som vet om varene i den nye IKEA-katalogen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kommet i butikken allerede? Eller kommer de først etter at katalogen er lagt ut på nett? Eller ikke før den 10. august?

Ja - IKEA-frelst som jeg er så kan jeg nesten ikke vente ;) Dessuten flytter jeg til et større hus i oktober, så har litt å fylle opp :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse nytt i butikken ihvertfall. Men det sto "kontakt personalet" på det som sto der.

Skrevet

Ok.. Så da er de kanskje ikke til salgs før katalogen kommer. Greit og vite!

Ja, den auksjonen har jeg fått med meg - moro! Men jeg tror jeg skal greie meg med den på nett frem til den virklige dumper i postkassa.

Skrevet

Storebror og lillebror: Du har vært på ikea Åsane ikke sant? Det som det står "Kontakt personalet" på, er varer som ligger varelagt på eksternlageret :) Masse nytt som ligger varelagt på selve ikea også.

Jeg har fått den nye katalogen (jobber på ikea, vi får den litt før) og jeg syns mye av det nye allerede er kommet. Målet er jo at alle nyheter skal være på plass før kundene mottar katalogen, så da blir det tatt inn nyheter jevnt og trutt over hele sommeren.

Skrevet

Ja stemmer !

Ok, da er det sånn det er. Trodde det kun var store varer som lå på Nyborg. Vi skulle ikke ha noe av det da vi var der, så spurte ikke noe mer.

Men bare MÅ ha den gyngestolen med rødt sete. Nydelig var den.

Skrevet

nei, det kan godt være at noen av varene etter hvert blir flyttet over til varehuset, slik at det ligger på selvbetjeningslageret neste gang du er der :) Det er stort sett store ting som ligger på Nyborg, men også litt småting som enkelte tepper, sofatrekk osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...