Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Synes det er vansklig å vite når.. Nå legger han seg klokken 21.00 men dette må da være sent?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Daniel la seg kl 21-22 fra han var 2mnd gammel til han ble 2.5år. Da begynte han i bhg og det var på tide å snu om. Jeg har ikke behov for denne "voksentiden" som alle sier, fra kl blir 19. Sånn er jeg... =)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jenta mi er 4 mnd men hun får grøt kl 21 og sovner rundt 21.30-22. Begynner å gi grøt tidligere på kvelden etterhvert. Husk at man må stille klokken også (oktober??) og da går det seg til litt da også.
pandabjørn Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 til HI Hvorfor synes du 21 er seint da? det er jo snakk om en liten baby på bare 3mnd og de kan godt legge seg både 21-22-23.. babyene sover jo som regel hele dag også hadde h*n vært 2år ja da synes jeg det hadde vært seint hvis h*n skulle i bhg.. men du er vel hjemme i perm??
cille80 Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Hei, Jeg har en jente på 2,5 måneder og hun legger jeg mellom halv åtte og åtte. Har gjort det i gått og vel en måned. Hun finner søvnen selv, og sover fint til både to og tre før hun skal ha mat igjen. I natt sov hun faktisk i 11 timer sammenhengende før hun ville ha mat. Har en jente fra før på 3 år, og gjorde akkurat det samme med henne. Hun har aldri hatt problemer med soving, lagt seg uten protester. Jeg synes det er veldig viktig med voksentid - litt tid der jeg og mannen min kan snakke og slappe av sammen (han skal jo tross alt på jobb selv om jeg er i permisjon).
erteposen + 4 Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Mine var gretne om kvelden og ble lagt rundt 19, og sov 12 t med mat.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Da la mine seg rundt kl 21. Flyttet det sakte men sikkert mot kl 19. Prøv å legge 15 min tidligere hver dag.
Dossa :) Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Jenta mi er straks 4 mnd gammel og har fra hun var 5-6 uker gammel fått kveldspuppen rundt kl 1830-1900 og sover da til neste morgen. Har ikke ammet henne om natten siden hun var 6 uker gammel, det er så herlig at hun sover hele natta Etter kveldpuppen, blir hun lagt våken i senga si.....hun finner roen og sovner ganske fort deretter
rl84 Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Mi på 3,5mnd får kveldspupp kvart på sju ca i mi seng å blir lagt i senga si etterpå.. varierer på kor lang tid hu bruke på å sovna, alt fra minutter til halvtime.. ingen skriking altso, hu koser med tutten sin å lager koselydar
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Nå er min bare 2 mndr da, men han legger jeg litt ettersom når han er trøtt. Feks nå gikk vi tur til 1945, og han sover ennå i vogna si i gangen. Så da legger jeg han opp når han våkner og får pupp (og litt kos da:) Vanligvis legger jeg han mellom 21 og 22. Da "sier han ifra" selv. Han våkner MINST hver 3.time, så jeg er oppe noen ganger før vi står opp kl 10-11 tida.. Skulle gjerne hatt han til å sove litt lenger økter, men da vil han ha mat.
Sally&Tiny Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Min på straks 3 mnd legger seg kl 19. Våkner hver 2-4 time for mat og tar morgen mellom kl 7 og 9. Har en lang dupp på 2-3 timer midt på dagen + 2-3 halvtimes dupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå